Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرعه‌کشی کوپا دل‌ری؛ رئال و بارسا به هم نخوردند، اما حریفان شان را شناختند

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگای اسپانیا
لالیگای اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم های بارسلونا و رئال مادرید حریفان خود را در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری شناختند و خبری از ال کلاسیکو در بازی تک حذفی این مرحله نیز نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته با انجام دو بازی، مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به فرجام رسید و هشت تیم راه یافته به یک چهارم نهایی تکمیل شدند.

بارسا با 5 گل لگانس را برد و میراندس در دیداری حیرت انگیز 3-1 بر سویا پیروز شد تا بزرگترین شگفتی این مرحله رقم بخورد.

پیش از این رئال مادرید با پیروزی 0-4 بر ساراگوسا، ویارئال با برتری 0-2 بر رایووایکانو، والنسیا با برتری 4-2 بر لئونسا در ضربات پنالتی، گرانادا با برتری 3-2 بر باداخوس، سوسیداد با پیروزی 3-1 بر اوساسونا و بیلبائو با پیروزی 4-3 بر تنه ریف در ضیافت پنالتی ها صعود خود را قطعی کرده بودند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپا دل‌ری) امروز (جمعه) برگزار و مشخص شد که در دور بعدی این رقابت‌ها تیم فوتبال رئال مادرید میزبان رئال سوسیه‌‌داد خواهد بود. بارسلونا دیگر مدعی راه یافته به این مرحله از رقابت‌ها میهمان اتلتیک بیلبائو خواهد بود. والنسیا مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها نیز میهمان تیم فوتبال گرانادا خواهد بود.

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا به شرح زیر است:

رئال مادرید - رئال سوسیه‌داد
اتلتیک بیلبائو - بارسلونا
گرانادا - والنسیا
ویارئال - میراندس

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری پنجم فبروری (16 دلو) به صورت تک حذفی برگزار می‌شود، 14 حوت نیز دیدارهای رفت و برگشت نیمه نهایی به انجام خواهند رسید. 30 حمل ماه 1399 نیز بازی نهایی برگزار می شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала