Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوکه: هر دربی مقابل رئال مادرید ویژه است

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر کوکه
کوکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوک توضیح داد که دربی بین اتلتیکو مادرید و رئال مادرید بازی بی نظیری برای بازیکنان دیگو سیمئونه است.

به گزارش اسپوتنیک، در آستانه بازی دو تیم فوتبال اتلتیکومادرید و رئال مادرید در لالیگای اسپانیا، کاپیتان لوس بلانکوس معتقد است که هم تیمی های او برای کسب سه امتیاز بازی به سانتیاگو برنابئو می روند.

کوکه می گوید: "هر زمان که مقابل رقیب ابدی بازی کنیم ویژه است و باید برگردیم [به راه های پیروزی] و سه امتیاز را بدست آوریم."

وی ادامه داد: "ما با حداکثر تمایل به گرفتن سه امتیاز در ورزشگاه رقیب به یکی از سخت ترین زمین های لیگ می رویم. ما تیم هایی هستیم که خیلی به یکدیگر احترام می گذارند و یکدیگر را بسیار می شناسیم. جزئیات کوچک وجود دارد که می تواند به شما در پیروزی در مسابقه کمک کند."

در همین حال توماس پارت تأکید می کند که میل هواداران به یک پیروزی به بازیکنان انگیزه می دهد تا برای هر سه امتیاز مقابل رئال مادرید بجنگند.

وی خاطرنشان کرد: "ما متحد هستیم، خوب کار می کنیم و همیشه می دانیم که چنین بازی مقابل رئال مادرید ویژه هواداران است. این به ما کمک می کند و به ما انگیزه می دهد تا بازی را با بالاترین تمرکز دنبال کنیم. این یک بازی است که در آن شما باید مراقب باشید، بهتر از آنها باشید."

همچنان فیلیپه مونتیرو توافق کرد که تیمش باید در طول 90 دقیقه تمرکز داشته باشد و از اشتباهات خودداری کند.

وی توضیح داد: "من فکر می کنم که مهمتر از همه ما نباید اهداف خود را از دس بدهیم، زیرا به این ترتیب ما به پیروزی نزدیکتر خواهیم شد. [ما نیز باید] گل بزنیم و از شانس هایی که داریم استفاده کنیم، زیرا کار آسانی نیست.

او در ادامه افزود: "ما می دانیم که هر بازی متفاوت است و یک اشتباه کوچک می تواند سرنوشت ساز باشد. شما باید از هر ثانیه و فرصت ها استفاده کنید، زیرا در یک مسابقه مانند این نمی توانید اشتباه کنید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала