Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشتی احساساتی به تاتنهام در آخرین لحظات برای بیل

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه انگلیسی ادعا کرده است که تاتنهام ممکن است در آخرین لحظات نقل‌وانتقالات جنوری ستاره ولزی اسبق‌اش را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه انگلیسی تایمز مدعی شده است، تاتنهام در تلاش است تا امروز در آخرین فرصت باقیمانده از پنجره نقل و انتقالات زمستانی گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید را به خدمت بگیرد. گرت بیل در سال 2013 تاتنهام را با قراردادی نجومی ترک کرده بود. به گزارش این روزنامه دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام برای انجام مذاکرات نهایی به مادرید سفر کرده است.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آغاز پروژه بازگشت بیل به تاتنهام

 تایمز می‌گوید تاتنهام کاملا امیدوار است که گرت بیل را امروز در آخرین لحظات تاتنهامی ببیند. ستاره ولزی‌ای که در سال 2013 تاتنهام را با قراردادی 85 میلیون پوندی که در آن زمان رکورد نقل و انتقالات دنیا بود ترک کرد.

البته این روزنامه انگلیسی می‌گوید تاتنهام هنوز درباره مبلغ قرارداد انتقال بیل به توافق نرسیده و دستمزد 500هزار پوندی او در هفته احتمالا بزرگترین مشکل مالی تاتنهامی‌ها خواهد بود.

 تایمز می‌گوید دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام به شهر مادرید سفر کرده تا با رئیس باشگاه رئال، فلورنتینو پرز مذاکرات نهایی را درباره انتقال گرت بیل انجام دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала