Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برونو عامل کاهش قیمت پوگبا

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر برونو عامل کاهش قیمت پوگبا
برونو عامل کاهش قیمت پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه انگلیسی ادعا کرده است که با ورود برونو فرناندز به منچستر یونایتد قیمت پوگبا ستاره ناراضی این تیم کم خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته منچستر یونایتد با مبلغ 55 میلیون یورو که قابلیت افزایش تا 80 میلیون را دارد برونو فرناندس ستاره خط میانی باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتگال را به خدمت گرفت.

در همین حال روزنامه سان انگلیس ادعا کرده است که جذب این بازیکن باعث کاهش قیمت دیگر ستاره خط میانی منچستر یونایتد یعنی پل پوگبا خواهد شد.

آمدن برونو به منچستر در حالی انجام شده است که پل پوگبا بارها اعلام کرده قصد ترک باشگاه یونایتد دارد. از تابستان گذشته شایعاتی درباره پیوستن ستاره فرانسوی به رئال مادرید یا یوونتوس مطرح بوده و او بخش اعظم این فصل را به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا از دست داده است.

 از سوی دیگر مدیر برنامه‌های پُل پوگبا، مینو رایولا با صحبت‌های خود عصبانیت باشگاه یونایتد را برانگیخته و به گفته سان، همه این عوامل کار را به جایی رسانده که حالا سولسشر سرمربی یونایتد و مدیریت این تیم سرانجام به این نتیجه رسیده‌اند که وقت خداحافظی با پوگبا فرا رسیده است.

 یونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی گذشته برای فروش پوگبا قیمتی 150 میلیون پوندی تعیین کرده بود ولی به ادعای سان این باشگاه حالا آماده است که پوگبا را به قیمتی به مراتب کمتر از این به فروش برساند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала