Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های بازیکنان بارسا پس از پیروزی پُر گل دیشب

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستارگان بارسا پس از پیروزی آسان و صعود به دور بعد کوپا دل‌ری در مورد وضعیت خود و تیم صحبت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌ فوتبال بارسلونا شب گذشته با برتری بی دردسر و در هم کوبیدن لگانس در جام حذفی اسپانیا وبه مرحله یک‌چهارم نهاییاین رقابت راه یافت.

آنتوان گریزمان زننده گل اول بلوگرانا در دیدار مقابل لگانس بود. این مهاجم فرانسوی پس از پایان بازی گفت: " ما سعی می کنیم که هرچه سریع تر نسبت به خواسته‌های سرمربی شناخت پیدا کنیم. می خواهیم در هر بازی بهترین عملکرد را از خود ارائه دهیم و در همه دیدارها به پیروزی دست پیدا کنیم. فکر می کنم که در مسیر درستی قرار داریم اما می توانیم خیلی بیش از اینها پیشرفت کنیم."

 گریزمان در پایان گفت: "من اینجا هستم تا به تیمم کمک کنم و هر جایی که مربی از من بخواهد نیز بازی خواهم کرد. "

فرنکی دی یونگ، هافبک هالندی بارسلونا نیز در پایان بازی گفت:

"علاوه بر پنج گلی که به ثمر رساندیم، موفق شدیم پست و جایگیری بازیکنان را هم اصلاح کنیم. نسبت به بازی مقابل والنسیا بهتر شده ایم. فکر نمی کنم مشکلی با سیستم جدید داشته باشیم. این بیشتر مربوط به جایگیری بازیکنان در طول مسابقه است. بعد از شکست مقابل والنسیا این بازی برای جبران اعتماد به نفس خوب بود، اما حالا باید به فکر بازی هفته بعد باشیم." لنگله مدافع مورد علاقع ستین در بارسلونا نیز در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما هنوز برای بهتر شدن جا داریم و می‌توانیم بهتر کار کنیم ولی حالا هم در مسیر درست قرار داریم".

زننده گل دوم بارسا در ادامه صحبتهایش گفت:

" سیستم بازی ما بستگی به هر بازی و حریفی دارد که مقابل آن قرار داریم. ما امروز با چهار مدافع در فاز دفاعی خیلی کامل کار کردیم و از این گذشته شاهد بودیم که بارسا مقابل دروازه حریف از فرصت‌هایش چقدر دقیق استفاده می‌کند".

نلسون سمدو مدافع راست بارسلونا که پاس گل اول بازی را به گریزمان داد، نیز در پایان بازی گفت:

"سعی می کنیم هرچه سریع تر ایده های مربی را دریافت کنیم. هر وقت بازی می کنم حس خوبی دارم. باید در این مسابقه پیروز می شدیم و موفق شدیم که زود به گل برسیم. در نیمه دوم سرنوشت بازی را مشخص کردیم."

سمدو در مورد فرمت جدید و تک حذفی رقابت های کوپا دل ری هم گفت:

"من بازی های رفت و برگشت را ترجیح می دادم، اما به این ترتیب تیم هایی که از لحاظ تئوریک کوچکتر هستند شانس پیروزی بیشتری دارند."

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала