Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامزادان بهترین بازیکن ماه جنوری لیگ جزیره + عکس

© REUTERS / Jason Cairnduffسرخیو آگوئرو بازیکن منچسترسیتی
سرخیو آگوئرو بازیکن منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آگوئرو در کنار آلیسون بکر، یکی از دو نامزد اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن ماه جنوری لیگ برتر است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق روال هر ماه، لیگ برتر به معرفی نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه می پردازد و حالا با پایان ماه جنوری، این کار را انجام داده که این نامزدها به شرح زیر هستند:

سرخیو آگوئرو – منچسترسیتی: آگوئرو قبل از زدن هر سه گل منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس و شفیلد یونایتد با هتریک در استون ویلا به بهترین گلزن برتر خارجی تاریخ لیگ برتر تبدیل شد.

عبدالله‌یه دوکوره – واتفورد: دوكوره با پیروزی 3-0 واتفورد در مقابل AFC بورنموث، با یك گل و یك پاس گل بهترین بازیکن لقب گرفت و همچنین در پیروزی مقابل ولووز گلزنی کرد. همچنین  این هافبک کمک کرد تا هورنتز هفت امتیاز کسب کند.

آلیسون بکر – لیورپول: این دروازه بان چهار ورقه تمیز یا کلین شیت از خود برجای گذاشت، که سومین بازی در مقابل منچستر یونایتد بود وقتی او یک پاس عالی برای محمد صلاح ارائه داد. او همچنین در پیروزی 2-1 برابر وولورهمپتون واندرز، سیو‌ها و نجات‌های مهمی را رقم زد.

جک گریلیش - استون ویلا: گرالیش دو گل عالی را به ثمر رساند، ابتدا در پیروزی 2-1 مقابل برنلی پیش از تساوی در مقابل برایتون هوو آلبیون به گل رسید. کاپیتان ویلا همچنین به تیمش کمک کرد تا در در مقابل واتفورد پیروز شود.

جوردن هندرسون – لیورپول: هندرسون کاپیتان لیورپول را به 5 برد پیاپی رساند و در مرکز خط میانی آنها مؤثر بود. او در موفقیت 2-1 در مقابل گرگ ها گل تساوی را زد و یک پاس گل دیر هنگام فراهم کرد.

آیوزه پرز – لسترسیتی: مهاجم لسترسیتی برای پیروزی در مقابل باشگاه سابق نیوکاسل یونایتد گلزنی کرد و یک پاس گل هم داد و ماه را با پر کردن خلاء به جای مانده از آسیب دیدگی نیمه اول جیمی وردی با دو گل دیرهنگام مقابل وستهم یونایتد تمام کرد.

جک استفنز – ساوتهمپتون: به عنوان مدافع میانی ساوتهمپتون خط دفاعی این تیم را رهبری کرد تا در برابر تاتنهام هاتسپر و کریستال پالاس صفحات تمیز نگه داشته و کلین شیت کنند و در هر دو بازی پاس گل داده است. او همچنین در پیروزی مقابل لستر نقش اساسی داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала