آیا امریکا از هوش مصنوعی در برابر روسیه استفاده خواهد کرد؟

© Depositphotos.com / vchalup2آیا امریکا از هوش مصنوعی در برابر روسیه استفاده خواهد کرد؟
آیا امریکا از هوش مصنوعی در برابر روسیه استفاده خواهد کرد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش ایالات متحده امریکا از هوش مصنوعی برای پیش بینی اقدامات «دشمن» خود استفاده خواهد نمود.
Робот София, пообещавший уничтожить человечество - اسپوتنیک افغانستان
روسیه ابرقدرت در عرصه هوش مصنوعی در جهان

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Popular Mechanics، اجرای برنامه «کمک به تشخیص تهدید با تعاونی‌های تیلیفون همراه و سنسورهای خودمختار» (ATR-MCAS) به ارتش ایالات متحده امریکا اجازه می دهد تا اقدامات دشمن را با استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی/هوش ماشینی پیش بینی کند.

این مجله امریکایی به عنوان نمونه به سناریوی احتمالی دفاع امریکا در برابر تجاوز احتمالی روسیه به متحد ایالات متحده در ناتو استناد می‌کند. در این سناریو، هوش مصنوعی «به فرماندهی ایالات متحده امریکا در خصوص خطر قریب الوقوع» هشدار می‌دهد و در نتیجه از سردرگمی و «هرج و مرج جنگی» جلوگیری می‌شود و اجازه نمی‌دهد مدارک مبتنی بر «جمع آوری و آماده سازی روسیه برای حمله» از دست برود.

این نشریه یادآوری می کند، که (ATR-MCAS) کنترل وسائل بدون سرنشین هوایی و زمینی را در سرتاسر منطقه جنگی برای ردیابی مداوم دشمن را فراهم می‌کند. به طور خاص، هواپیماهای بدون سرنشین سیستم‌های تسلیحات دشمن مانند تانک‌ها یا وسایل نقلیه جنگی پیاده نظام را شناسایی می‌کنند و سپس داده‌های دریافت شده را به سیستم های هوش مصنوعی منتقل می‌کنند. سپس سیستم های هوش مصنوعی اشیاء، موانع و تهدیدهای احتمالی را شناسایی، طبقه بندی و مکان یابی می‌کند و یک تصویر عملیاتی مشترک از منطقه نبرد ایجاد می‌کند.

یادآوری می کنیم، که ینس استولتنبرگ دبیر کال ناتو در ماه جنوری گفت، که هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی راهبردی امریکا RQ-4 Global Hawk توانایی آن را دارد که قلمرو روسیه زیر نظارت داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала