اعمال محدودیت های تازه برای مهاجرت شهروندان شش کشور به امریکا توسط ترامپ

© REUTERS / Jonathan Ernstاعمال محدودیت های تازه برای مهاجرت شهروندان شش کشور به امریکا توسط ترامپ
اعمال محدودیت های تازه برای مهاجرت شهروندان شش کشور به امریکا توسط ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا یکبار دیگر محدودیت های تازه ای را برای مهاجرت شهروندان شش کشور به امریکا اعمال کرد.
ترامپ احکامی را در مورد مهاجران مسلمان به امضاء می رساند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ احکامی را در مورد مهاجران مسلمان به امضاء می رساند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، ایالات متحده امریکا روز جمعه ۱۱ دلو اعلام کرد، که بالای شهروندان شش کشور که میخواهند به ایالات متحده سفر کنند، محدودیت‌هایی را در نظر گرفته است.

سی ان ان گزارش داده است، که شهروندان کشورهای نیجریه، اریتره، تانزانیا، سودان، قرغیزستان و میانمار (برما) برای اخذ ویزای مهاجرتی به امریکا با محدودیت‌هایی روبرو خواهند شد.

در این گزارش آمده است، آنانی که با امریکا کار کرده اند، شامل این محدودیت نمیشوند.

دونالد ترامپ این فرمان را روز جمعه امضا کرد و قرار است این محدودیت‌ها در ۲۱ فبروری اعمال شوند. کاخ سفید نیز گفته است که کشور یاد شده نتوانسته اند حد اقل معیارهای امنیتی تعین شده از سوی آمریکا را رعایت کند.

این فرمان رییس جمهوی امریکا با مخالفت های از قانون گذاران نیز مواجه شده و آنرا یک عمل تبعیض آمیز علیه مسلمانان و کشورهای آفریقایی ندانسته که مانع ورود آنان به آمریکا میشود.

این در حالی است، که امریکا برای سودان و تانزانیا ویزای لاتری گرین کارت خویش را تعلیق میکند. نیجریه قبلا از ویزای لاتری گرین کارت تعلیق شده بود.

یادآوری می کنیم، که بر اساس طرح قرعه‌کشی گرین کارت امریکا که در سال ۱۹۹۰ توسط جورج بوش پدر رییس‌جمهوری پیشین امریکا امضا شد، سالانه حدود ۵۵ هزار نفر از سراسر دنیا می‌توانستند نام‌نویسی و از طریق قرعه‌کشی به ایالات متحده مهاجرت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала