اعتراف امریکایی ها: اف-35 قربانی اس-400 خواهد شد

CC BY 2.0 / Forsvarsdepartementet / Testflyging av første norske F-35اعتراف امریکایی ها: اف-35 قربانی اس-400 خواهد شد
اعتراف امریکایی ها: اف-35 قربانی اس-400 خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه چینایی از ویژگی ها سیستم های دفاع هوایی اس-400 سخن میزند.

به گزارش اسپوتنیک، مقاله را که نشریه «سوهو» منتشر کرده است که نویسندگان آن گفتند: روسیه عمداً قابلیت های اصلی سیستم های دفاع هوایی اس-400 را برای کشف و رهگیری "هواپیماهای نامرئی" پنهان می کند. این موضوع ویژگی های منحصر به فرد جنگنده بمب افکن امریکایی اف-35 را زیر سوال برد.

این نشریه به نقل از سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه می گوید که حداقل شش جنگنده اف-35 امریکایی پس از ترور قاسم سلیمانی فرمانده قدس در بغداد، در نزدیکی مرز های ایران مشاهد شده اند. درباره چگونگی موفق شدن به کشف "نامرئی" آقای لاوروف گزارشی نداد. اما در عین حال، استفاده از رادارهای مجتمع S-400 روسی واقع در سوریه باید واقعی ترین توضیحی برای این پدیده شناخته شود.

امریکا از فروش جنگنده اف-35 به ترکیه منصرف شد - اسپوتنیک افغانستان
امریکا از فروش جنگنده اف-35 به ترکیه منصرف شد

رادار سامانه دفاعی اس-400 با توجه به ویژگی های فاش شده قادر به شناسایی هواپیمای بزرگ نسل چهارم در فاصله بیش از 600 کیلومتری نیست و اس 400 که به سوریه منتقل شده در فاصله 700 کیلومتری از ایران قرار دارد.

نویسندگان این نشریه اطمینان دارند که روسیه به دلایل پنهان کاری، مشخصات واقعی اس-400 را فاش نمی کند. یعنی در اینجا ما نه تنها در مورد حداکثر مسافت تشخیصی رادار صحبت می کنیم بلکه در مورد توانایی منحصر به فرد برای ردیابی اشیاء موجود در هوا با سطح مقطع راداری بسیار کوچک که "هواپیماهای نامرئی" هستند صحبت می کنیم. این می تواند جنگنده های اف-35 آمریکایی را به قربانی هایی برای پدافند هوایی اس-400 روسی تبدیل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала