Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر میامی بکهام گریزمان را هدف قرار داد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر گریزمن
گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به اساس گزارش اکیپ اینترمیانی می‌خواهاد آنتون گریزمن را جذب نماید.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه جدید دیوید بکهام در این فصل اولین بازی خود را در MLS انجام می‌دهد و ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و ستاره PSG نام بزرگی را می‌خواهد.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
گریزمن با لباس برایانت + عکس

دیوید بکهام همچنان در حال آزمایش برخی از بزرگترین نام‌های فوتبالی است، زیرا او به دنبال تیم قوی اینتر میامی در MLS است که در ماه مارچ آغاز می‌شود و آخرین نامی که با آن ارتباط برقرار شده است، آنتوان گریزمن مهاجم بارسلونا می‌باشد.

بکهام در تعدادی از باشگاه‌های نخبه اروپا ( منچستر یونایتد، رئال مادرید، آث میلان، PSG ) بازی کرده و می خواهد اینتر میامی را به یکی از قدرت‌های عالی MLS تبدیل کند. او همچنین به نظر می رسد که برای تحقق این واقعیت، هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهد.

طبق گفته گزارش اکیپ فرانسه، ستاره انگلستانی که پیش از این با ایده فریب دادن لیونل مسی، لوئیز سوارز و سرخیو بوسکتس تلاش کرده ود، اکنون امیدوار است که مهاجم فرانسوی را وسوسه کند. پس از پیوستن در تابستان گذشته به قهرمان اسپانیا، قرارداد گریزمن تا سال 2024 معتبر است. علاوه بر این، بند آزادی در این قرارداد 800 میلیون یورو ذکر شده است.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد که بکهام در حال جابجایی در چندین عامل شناخته شده است. اولا، بعد از اینکه گریزمن در اتلتیکو مادرید شهرت خود را در گلزنی بالا برد، اوضاع برای او در نیوکمپ خوب پیش نیامد، زیرا او تلاش کرده همانطور که انتظار می‌رود با هم تیمی های مهاجم خود ارتباط برقرار کند. دوم اینکه ، او یک هوادار پرشور NBA است و اغلب میامی را برای تعطیلات انتخاب میکند.

سؤال این است كه آیا او علاقه دارد، در 29 سالگی از فوتبال برتر اروپا كنار برود؟ (سنی كه او در ماه مارچ به آن می‌رسد) و اگر بارسا حتی فکر می کند که او را رها کند.

بارسلونا امشب لوانته را در نیوکمپ میزبانی می‌کند و به دنبال آن است تا اختلاف شش امتیازی صدرنشین رئال مادرید را در صدر لالیگا به نیمه برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала