Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک خبر داغ ؛ یوونتوس فن دایک را میخواهد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک-بازیکن لیورپول
فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه سان انگلیس میگوید باشگاه یوونتوس میخواهد با یک پیشنهاد هنگفت ویرجیل فن دایک مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول را در تابستان به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، ویرجیل فن دایک به یکی از ستون های اصلی تیم فوتبال لیورپول در سه فصل اخیر تبدیل شده است، تا جایی که نقش بسزایی در قهرمانی این تیم در فصل گذشته لیگ قهرمانان و درخشش در این فصل از رقابت های لیگ برتر داشته است.

فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اعتراف فن دایک: هیچ امیدی برای بردن توپ طلا نداشتم، مسی خوب انگلیسی صحبت نمیکند

وی نه تنها در تیم بشگاهی اش بلکه در رده ملی نیز سال پیش با تیم ملی هلند به فینال لیگ ملت ها صعود کرد. او ضمن کسب جایزه بهترین بازیکن اروپا در رقابتی نزدیک با مسی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا و توپ طلا را از دست داد.

بدون شک هر تیمی که فن دایک را در اختیار داشته باشد، میتواند با خیال راحتی به میدان میرود، زیرا این مدافع به معنای واقعی میتواند خط دفاع هر تیمی را متحول کند.

حالا یک منبع نزدیک به روزنامه سان اعلام کرده است که باشگاه یوونتوس میخواهد با پیشنهادی 150 میلیون یوندی برای فن دایک 28 ساله این مدافع با تجریه را در تابستان به خدمت بگیرد.

به گفته این منبع، در صورتی که لیورپول در این فصل قهرمان لیگ برتر شود، فن دایک به دنبال چالش جدید تری خواهد بود و میتواند دوباره به عنوان گران ترین مدافع دنیا معرفی شود.

تیم فوتبال لیوپورل با درخشش این مدافع هلندی در آستانه کسب قهرمانی در رقابت های لیگ برتر پس از 30 سال است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала