Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فابرگاس: خدا به من استعداد داد اما فزیک نه+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سسک فابرگاس
سسک فابرگاس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سسک فابرگاس، بازیکن موناکو در گفت‌و گویی با کانال فوتبال در مورد شرایطش در این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سسک فابرگاس در اسپانیا به دنیا آمد و فوتبال را در باشگاه بارسلونا آغاز کرد. این بازیکن در نوجوانی راهی آرسنال شد و درخشش بی نظیری زیر نظر ونگر داشت و همین درخشش باعث پیوستن مجدد او به بارسا شد.

سسک پس از بارسا به چلسی پیوست و از آن جا به موناکو پیوست و در حال حاضر برای این باشگاه فرانسوی توپ می زند.

سسک امروز در گفت و گویی با کانال فوتبال در مورد شرایطش صحبت کرد و مدعی شد که استعداد فوق العاده دارد، اما توانایی بدنش کم می آورد.

سسک در مورد شخصیت فوتبالی اش گفت:« از زمانی که بچه بودم، انتظارات از من فراتر بود. خدا به من استعداد خوبی داد، اما از لحاظ جسمی کم می آورم.»
View this post on Instagram

@cescf4bregas 📸 • #CescFabregas#Fabregas#asmonaco#monaco#asm#ligue1#football#soccer#futebol

A post shared by Football Soccer Futebol (@soccer__hqs) on

سسک در مورد کار کردن در موناکو و آینده اش نیز صحبت کرد و گفت:« انتقال من به موناکو کار سخت و عجیب بود، در پایان این انتقال کل زندگی مرا تغییر داد زیرا هنری به من زنگ زد. او در جوانی به من کمک زیاد کرد. آنها در آن روزها بسیاروضعیت بدی داشتند و من می توانستم به آنها کمک کنم. پروژه موناکو برای من جالب ترین بود. من دو بازی انجام دادم و همه چیز تغییر کرد. آینده ؟ من فکر نمی کنم که مونترال با هنری مقصد خوبی برای من باشد. من دو سال و نیم قرارداد دارم و آن را تمام خواهم کرد. من می خواهم به قراردادم احترام بگذارم. من دوست ندارم از این تیم جدا شوم. من می توانم چند سال دیگر بازی کنم.»

این در حالیست که سسک فابرگاس در سال های پایانی فوتبالش قراردارد و لیگ آمریکا و باشگاه مونتریال مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала