Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نارضایتی در بارسلونا؛ جدایی در راه است!

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر ایوان راکیتیچ Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Хорватия - Испания
ایوان راکیتیچ  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Хорватия - Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در این تیم از تصمیم خود برای ترک آبی‌و‌اناری‌ها کاتالونیا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا یک‌شنبه شب توانست در هفته بیست و دوم لالیگا با دو گل لوانته را شکست دهد. ایوان راکیتیچ که در ترکیب اصلی آبی اناری‌ها حضور داشت پس از پایان بازی از شرایط خود ابراز نارضایتی کرد و گفت: برخی از مسائل مورد پسندم نیست. می‌دانم چه کسانی تصمیم‌گیری می‌کنند. ما در این‌جا نیستیم تا بخندیم یا شوخی کنیم. بهترین برای باشگاه باید بهترین برای ما باشد. سعی می‌کنم شرایط را بپذیرم و اکنون می‌خواهم لذت ببرم.

راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا راکیتیچ را نمیفروشد

هافبک کروات بارسا، پس از بازی شب گذشته تیمش مقابل لوانته گفت:«من لحظات تلخی را سپری کرده‌ام اما این موضوع مربوط به گذشته است. اکنون با کمال صراحت می‌تونم بگویم که یکسری مسائل وجود دارد که برای من خوشایند نیستند. من شایسته چنین رفتار و رویکردی نیستم».

راکیتیچ در پایان صحبت‌هایش افزود:«در این پنجره نقل و انتقالات اتفاقاتی افتاد که برای من دلپذیر نبود. من این را خیلی روشن و صریح می‌گویم. بله این را می‌دانیم که گرفتن این تصمیم‌ها به عهده مدیریت باشگاه است ولی قرار نیست ما هم آنها هر تصمیمی بگیرند بگوییم به به، چه قدر عالی است».

رایکتیچ 31ساله البته در جریان پیروزی دیشب بارسا مقابل لوانته 90 دقیقه در میدان حضور داشت ولی این بازی تنها هشتمین بازی او در فصل جاری بود که در آن فیکس بازی می‌کرد. راکیتیچ در ماه جنوری امسال با شایعاتی درباره انتقالش به تیمهای منچستریونایتد و یوونتوس مواجه بود ولی در نهایت در بلوگرانا ماندگار شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала