Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یواخیم لوو: فعلا به خداحافظی فکر نمی‌کنم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر یوآخیم لوو
یوآخیم لوو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تاکید کرد که در حال حاضر به جدایی‌اش فکر نمی‌کند و به حضور روی نیمکت آلمان‌ها ادامه می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "کیکر" یواخیم لوو، سمربی کنونی تیم ملی آلمان امروز 60 ساله شد. او در واکنش به این پرسش که آیا به بازنشستگی نرسیده، اظهار داشت:«با وجود آنکه نمی‌توانم بگویم که تا 10 سال دیگر مربی خواهم بود اما این را هم باید بگویم که فعلا به خداحافظی فکر نمی‌کنم. نسبت به 40 و یا حتی 50 سالگی احساس بسیار متفاوت تری دارم».

یواخیم لوو در ادامه صحبت‌هایش گفت:«در چنین سنی دیگر مثل دوران جوانی به شما احترام گذاشته نمی‌شود گویا که چنین سنی دیگر برای بازنشستگی و خداحافظی است با این حال فعلا می‌خواهم ادامه دهم. من تا سال 2022 قرارداد دارم و همه چیز بستگی به موفقیت ما در رقابت های یورو است».

بزرگ‌ترین افتخار یواخیم لوو با تیم ملی فوتبال آلمان قهرمانی در جام جهانی 2014 برازیل است. جرمن‌ها در جام جهانی 2018 روسیه نتوانستند که عملکرد خوبی از خود نشان دهند و یواخیم لوو به دنبال تغییر نسل در فوتبال آلمان است و تیم را بسیار جوان تر کرده است. یواخیم لوو کار خود را در تیم ملی فوتبال آلمان از سال 2004 آغاز کرد. او دو سال دستیار یورگن کلیزمن بود و در سال 2006 رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان انتخاب شد و تاکنون 14 سال است که مرد نخست نیمکت آلمان‌هاست.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала