Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایموبیله بهترین مهاجم اروپاست!

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر چیرو ایموبیله Футбол. Чемпионат Европы среди молодежных команд. Матч Италия - Нидерланды
چیرو ایموبیله  Футбол. Чемпионат Европы среди молодежных команд. Матч Италия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلساندرو موجی که مسئول امور نقل و انتقال ایموبیله، گلزن ملی‌پوش لاتزیو است، در مصاحبه‌ای با فوتبال ایتالیا نظر جالبی داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه آ.اس، چیرو ایموبیله یکی از نامزدهای بهترین گلزن سری آ ایتالیا است و می‌تواند این جایزه را از دستان فابیو کوالیارلا که فصل گذشته آقای گل این رقابت‌ها شد، دریافت کند. آلساندرو موجی مدیر برنامه‌های این بازیکن در صحبت با فوتبال ایتالیا در این خصوص اظهار داشت:«فکر می‌کنم چیرو اکنون بهترین مهاجم اروپا است».

چیرو ایموبیله  Футбол. Чемпионат Европы среди молодежных команд. Матч Италия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
سریال هنرنمایی ایموبیله در سری آ ادامه دارد

موجی در ادامه صحبت‌هایش گفت:«اگر می‌بینید که لاتزیو در بالای جدول سری آ است، این حضور اتفاقی نیست. زیرا بر اساس کار و تلاش سخت و بسیار حاصل شده است. ایگلی تاره بعد از سال‌ها کاری فوق‌العاده انجام داده و تیمی مدعی در سری آ بوجود آورده که درخشش ایموبیله را نیز به همراه داشـته است».

مهاجم لاتزیو اکنون شش گل بیش‌تر از کریستیانو رونالدو به ثمر رسانده است. تنها تعداد گل‌های بازیکن ایتالیایی قابل توجه نیست، بلکه او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. او برای تیمش در این فصل 25 گل به ثمر رسانده است و همین تعداد گل برای بهترین گلزن شدن سری آ کافی است. ایموبیله پس از دبل در دیدار یک‌شنبه شب برابر اسپال با 123 گل بهترین گلزن سری آ در یک دهه اخیر شد و توانست از رکورد ایگواین پیشی بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала