Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سابق رئال: رفتن به اتلتیکوی سیمئونه، بزرگ‌ترین اشتباه فلیکس بود

© REUTERS / Susana Veraژائو فلیکس
ژائو فلیکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رافائل فن در فارت معتقد است که ژائو فلیکس، ستاره اتلتیکو مادرید، در باشگاه و تحت هدایت یک سرمربی اشتباه قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، رافائل فن‌در فارت شهرآورد مادرید را که با پیروزی شاگردان زین الدین زیدان برابر تیم ناامیدکننده تحت هدایت دیگو سیمئونه به پایان رسید، مورد تحلیل و بررسی قرار داد. این ستاره سابق رئال مادرید بر این باور است که اتلتیکو به هیچ عنوان هیچ تلاشی برای فوتبال بازی کردن انجام نداد و در ادامه با اشاره به شرایط فلیکس اظهار داشت:«ژائو فلیکس بازیکن خوبی است اما به باشگاه اشتباهی آمده است».

رافینا، هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عصبانیت و درگیری بازیکنان بارسا با فلیکس در نیمه نهایی سوپرجام +ویدیو

ستاره هالندی سابق رئال مادرید در ادامه صحبت‌هایش گفت:«ژائو فلیکس بازیکن خوبی است اما در باشگاهی اشتباهی حضور دارد. وقتی آنها این مهاجم پرتگالی را به خدمت گرفتند من احساس کردم که سیمئونه تلاش کرده سبک بازی خود را تغییر دهد اما اینطور نبود. من درک می کنم که پیروزی مهم است اما وقتی یک مهاجم با استعداد مانند او دارید باید سبک بازی خود را طوری طراحی کند که او نیاز دارد. التیکو مادرید با کاراکتری بسیار فشرده و تمرکز سنگین روی دفاع و ضدحملات بازی می کند. حس می کنم فلیکس در باشگاهی اشتباه و تحت هدایت یک مربی اشتباه کار می کند».

فلیکس بانتقال 148 میلیون دالری خود از بنفیکا به اتلتیکو مادرید در تابستان گذشته به گرانقیمت ترین بازیکن پرتگالی تاریخ فوتبال تبدیل شد. این بازیکن 20 ساله فصل گذشته خود را به عنوان یکی از آینده دارترین بازیکنان معرفی کرده بود و در 37 بازی موفق شد 19 گل به ثمر برساند. عملکرد او توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا مانند رئال مادرید، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن را جلب کرد اما در نهایت اتلتیکو موفق شد او را به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала