Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار از فهرست پی‌اس‌جی برای بازی با «نانت» خارج شد

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور Russia World Cup Brazil Training
نیمار جونیور  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن دیدار برابر نانت در هفته بیست‌وسوم لیگ فرانسه را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "اکیپ" فرانسه، توماس توخل، سرمربی پاری‌سن‌جرمن فهرست بازیکنان تیمش برای دیدار با نانت را اعلام کرد که در این میان آنها نام نیمار به چشم نمی‌خورد. پی‌اس‌جی  نیمار در دیدار قبلی برابر مون پلیه آسیب دیدگی جزیی داشت و به همین خاطر هم توخل ریسک نکرد و او را در فهرست قرار نداده است.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال محرومیت نیمار به دلیل انجام حرکات توهین‌آمیز+عکس

این ستاره برازیلی تنها بازیکن مصدوم این تیم نیست. این تیم فهرست طولانی از بازیکنان مصدوم دارد تا جایی که مارکینوش، آندره هررا، عبدو دیالو، تیاگو سیلوا، خوان برنارت و داگبا هم به خطر آسیب دیدگی نمی‌تواند در هفته بیست و سوم به میدان بروند. پی‌اس‌جی با 55 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و با نزدیک ترین تعقیب کننده خود 12 امتیاز اختلاف دارد و این نشان می‌دهد که بازهم به راحتی جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

ستاره برازیلی پاری سن جرم در دیدار برابر مون پلیه درخشان ظاهر شد و در پیروزی تیمش نقش مهمی ایفا کرد، اما این بازی اتفاقات نا خوشایندی برای این بازیکن در پی داشت و با کارت زرد جریمه شد. این بازیکن به دلیل حرکات جنجالی و توهین آمیز به بازیکن حریف، از سوی داور بازی با کارت زرد جریمه شد که عصبانیت این مهاجم برازیلی را نیز در پی داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала