Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جورجینا: چیزی که توجه من را جلب کرد، قد، بدن و زیبایی رونالدو بود

© AP Photo / Joel C Ryan/InvisionКриштиану Роналду и его подруга Джорджина Родригес на European MTV Awards в Севилье, 2019 год
Криштиану Роналду и его подруга Джорджина Родригес на European MTV Awards в Севилье, 2019 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جورجینا رودریگز نشان داد که دوست پسرش کریستیانو رونالدو، هنگام ملاقات، با اعصاب وی بازی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینا رودریگز ضمن تبریکی تولد کریستیانورونالدو، در مورد ملاقاتش با کاپیتان پرتگال صحبت کرد.

جورجینای 26 ساله اعتراف کرد که با مهاجم 35 ساله پرتگالی در حین کار به عنوان دستیار فروش در گوچی ملاقات کرده بود و "قد، جسم و زیبایی" رونالدو او را تحت تاثیر قرار داد.

کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
هدیه ویژه ابر ستاره برای هواداران؛ رونالدو 35 ساله شد

مدل اسپانیایی یک دختر به نام آلانا مارتینا از فوق ستاره یوونتوس دارد و این در حالی است که رونالدو (با دختر جورجینا) مجموعا 6 فرزند را با هم بزرگ کرده اند.

جورجینا به مجله ایتالیایی "Grazia"گفت: "آنچه توجه من را جلب کرد قد، بدن و زیبایی او بود. من مقابل او می لرزیدم اما جرقه ای خاموش بود. من بسیار خجالتی هستم و شاید این مسئله مرا ناراحت کند، حتی بیشتر از این روبروی شخصی که با نگاه اول، عمیقاً من را لمس کرد. بعداً، روشی که کریستیانو با من پیش گرفته، از من مراقبت می کند و من را دوست دارد که بقیه را پوشانده باشد."

جورجینا از زمان شروع دوستیابی، ابتدا در رئال مادرید در مسابقات رونالدو به طور مرتب حضور می یافت و پیش از آنکه وی به تورین منتقل شود.

وی افزود: "او تنها شخصی است که می تواند مرا در طول مسابقه هیجان زده کند. من خوش شانس هستم که شریک بهترین فوتبالیست تمام دوران هستم. هنگامی که او در زمین است، تعداد بی نهایت احساسات را پشت سر می گذارم. او هیچ رقیبی ندارد.

رودریگز هنگام صحبت درباره روزهای خود با رونالدو گفت: "زندگی ما مبتنی بر فداكاری و تمرکز كلی بر هر كاری است كه انجام می دهیم. با زندگی بسیار سالم و سازمان یافته، حس عمیقی از خوشبختی و سلامتی داریم. من می خواهم فرزندانم را شخصیت اصلی یک زندگی ویژه قرار دهم. من و کریستیانو می خواهیم بهترین تربیت ممکن را به آنها بدهیم و یک خانواده فوق العاده بسازیم. ما نمی خواهیم که آنها در یک گلخانه بزرگ شوند."

وی گفت: "ما به آنها می آموزانیم به هر کاری که انجام دهند متعهد باشند. آنها باید فروتن باشند و هرگز ارتباط خود را با واقعیت از دست ندهند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала