Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهمانی پر زرق و برق 28 سالگی نیمار در کلوپ شبانه پاریس

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جشن سالگرد 28 سالگی خود را به گونه درخشان و بی سابقه برگزار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عکسی از تیم پاری‌سنت‌ژرمن با تفاوت در رسانه پ‌های اجتماعی منتشر شده که بخاطر بیست و نهمین سال تولد نیمار برگزار شده است.
نیمار برزیلی یکشنبه شب در کلوپ شبانه YoYo در پایتخت فرانسه یک مهمانی مجلل برگزار کرد و محل برگزاری آن فقط در یک پیاده روی کوتاه از برج ایفل قرار داشت.


چند تن از اعضای PSG به همراه شرکای وی در این مهمانی شرکت کردند، در حالی که سایر فوتبالیست‌های لیگ 1 فرانسه مانند ممفیس دپای از لیون نیز در لیست مهمان‌ها بودند.
ستاره‌های تیم اول PSG در یک عکس اینستاگرامی که توسط هررا هافبک سابق منچستریونایتد منتشر شد، با این عنوان در این مهمانی ضبط شدند: "هرچه آنها صحبت می کنند، قوی‌تر هستیم. تبریک می‌گویم نیمار"


هررا در کنار کیلور ناواس، پابلو سارابیا و لئوناردو پاریدس نشسته بود ر حالی که مارکو واتی و ماکسیم چوپو موتینگ را می‌توان در ردیف اول مشاهده کرد.
مائورو ایکاردی در این رویداد به همراه همسرش واندا حضور پیدا کرد، در حالی که ادینسون کاوانی، سرخیو ریکو، میشل باکر و آنخل دی‌ماریا نیز حضور داشتند.
دپای مهاجم لیون همچنین با انتشار عکسی به همراه وی و نیمار در اینستاگرام خود نوشت: 'مبارک باد برادر! همه می دانند که شما یک بازیگر کلاس جهانی هستید، اما آنها شخصیت کلاس جهانی شما را نمی شناسند!
متشکرم که به من نشان دادید. عشق فراوان.'

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала