Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

5 انتقال مهم فوتبال اروپا در جنوری

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برونو، اریکسن، هالند و... 5 انتقال مهم فوتبال اروپا در ماه جنوری بودند که انجام شد.

به گزارش اسپوتنیک، پنجره نقل و انتقالات جنوری سرانجام به پایان رسید و در این پنجره مربیان برای نیمه دوم فصل مشغول تقویت تیم های شان بودند.

تعداد معاملات دیرهنگام وجود داشت که در 48 ساعت گذشته پنجره نقل و انتقالات تحقق یافت. بیشتر باشگاه ها درگیر این دیوانگی ها بودند، از اوزان سنگین مانند بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ گرفته تا منشورهایی مثل شفیلد یونایتد و هرتا برلین که از طرف دیگر نشان می دهد که جاه طلبی باشگاه ها در اروپا روز به روز بیشتر می شود که انتقال چند بازیکن به باشگاه جدید برای تکمیل معاملات، هیجان انگیز بود.

در این نوشته بیایید به 5 انتقال برتر نگاهی بیندازیم:

5: لیگ 1 (المپیک لیون) - برونو گیمارائس

گیمارائس یک سرمایه برای آینده لیون است.

برونو گویمارائس یکی از هافبک های بسیار با ارزش در گروه سنی خود است. این بازیکن 22 ساله با باشگاه های مختلفی در اروپا (آرسنال، اتلتیکو مادرید و المپیک لیون) در ارتباط بود و در نهایت باشگاه فرانسوی موفق شد او را جذب نماید.

این بازیکن قرارداد چهار و نیم ساله با لیون به ارزش 20 میلیون یورو امضا کرده و او می تواند هم به عنوان هافبک مرکزی و دفاعی بازی کند و سرسختی فوق العاده ای دارد که باعث می شود او یک قدرت غالب در خط میانی باشد.

View this post on Instagram

⚪🔴🎶 Ejemplo de sevillanía. Familia roja y blanca del Sánchez Pizjuán... 🎶 ⚪🔴

A post shared by Suso (@suso) on

4: لالیگا (سویا) - سوسو

سوسو در سن بسیار جوانی در سال 2010 از کادیز به لیورپول رفت. او نتوانست جایگاه خود را در آنفیلد بسازد و در جنوری 2015 به آث میلان پیوست.

او تلاش کرد تا ابتدا در میلان جایگاه خود را بسازد و یک سال بعد به توافق قرضی شش ماهه به جنوا رفت، در سال 2016 فُرم بازی را بدست آورد و در فصل های بعد به عنوان بازیکن اصلی آث میلان تبدیل شد. سوسو در فصل جاری تلاش زیادی کرده و فقط یک گل به ثمر رسانده و در 17 بازی به زوج دیگری کمک کرده است. سویا این بازیکن را با قرارداد 18 ماهه قرضی و با گزینه خرید در تابستان 2021 به خدمت گرفت.

3: سری آ (اینتر میلان) - کریستین اریکسن

ورود کریستین اریکسن به ایتالیا قابل انتظار بود زیرا تاتنهام و اینتر میلان نمی توانند در مورد هزینه نقل و انتقالات توافق کنند چون این بازیکن قبلاً با شرایط شخصی با باشگاه سری آ موافقت کرده بود.

اریکسن از تابستان گذشته با ورود به سال آخر قراردادش در تاتنهام با باشگاه هایی مانند منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و رئال مادرید ارتباط داشت. در ابتدا شایعه شده بود كه اریكسن تابستان آینده با انتقال آزاد به اینتر می پیوندد اما ستاره ملی پوش دانماركی می خواست در جنوری جدا شود. وی سرانجام با قرارداد چهار و نیم ساله تا 2024 با هزینه 20 میلیون یورو به اینتر میلان پیوست.

2: لیگ برتر (منچستر یونایتد) - برونو فرناندز

برونو فرناندز ستاره ملی پوش پرتگالی با عملکرد درخشان در ترکیب اسپورتینگ لیسبون، شدیدا مورد توجه باشگاه های اروپایی بود و سرانجام این هافبک تهاجمی با استعداد به دلیل توانایی های گلزنی خود به منچستریونایتد پیوست.

او از فصل 2018-19 به شکل آشفته ای حضور داشته و باشگاه های سراسر قاره سبز او را زیر نظر داشتند. کاپیتان سابق اسپورتینگ در تابستان با انتقال به انگلستان ارتباط داشت اما باشگاه ها تمایلی به پرداخت مبلغ درخواستی را نداشتند و از این رو این انتقال  تحقق نیافت و او در زمستان امسال بار دیگر مورد توجه قرار گرفت که در نهایت من یونایتد او را جذب نمود. با این حال، وی بعد از توافق دو باشگاه درمورد هزینه نقل و انتقالات، هفته گذشته انتقالش از اسپورتینگ به منچستریونایتد نهایی شد و فرناندز با قرارداد طولانی مدت ( تا 2025) در اولدترافورد قرار داد بست.

دیدن این هافبک با استعداد که در سال های آینده ویژگی های خود را در رنگ منچستر یونایتد نشان می دهد، هیجان انگیز خواهد بود.

1: بوندس لیگا (بوروسیا دورتموند) - ارلینگ هالند

این بهترین کار تجاری است که یک باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی انجام می دهد. بعد از کلیلیان امباپه و جادون سانچو، ارلینگ بروت هالند روشن ترین چشم انداز حمله در این سیاره است.

این ستاره نارویژی به دلیل درخشش عالی برای ردبول سالزبورگ، مدتی بود که مورد توجه قرارداشت. وی در طول نیم فصل اول با بسیاری از باشگاه های سراسر اروپا در ارتباط بود. قد بلند 19 ساله و بدن خوبی که دارد به او کمک می کند مدافعان را راحت پشت سر بگذارد. او سرعت، توانایی فنی فوق العاده ای دارد و پای چپ وی درمانی برای تماشا است. دادن فضا به هالند برای کارکردن احتمالاً بدترین اشتباهی است که مدافعین مخالف می توانند این روزها انجام دهند.

وی در زمستان امسال به بروسیا دورتموند نقل مکان کرد و او کار خود را برای غول آلمانی با هت تریک در اولین بازی آغاز کرد و در بازی بعد از آن نیز دبل کرد.

او در هر دو بازی به عنوان جانشین به میدان رفته اما در 59 دقیقه روی زمین که باعث شده تعداد مهاجمان شگفت انگیز باشد، 5 گل به ثمر رساند. او مسیری طولانی را طی کرده و همه چیز را در اختیار دارد تا یکی از بهترین بازیکنان نسل خود شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала