Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باور کیکه‌ستین بر ماندن مسی در بارسا

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین شایعات جدایی مسی را نادرست خوانده و اصرار دارد کاپیتان "دوست دارد" در بارسلونا بماند.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین سرمربی بارسلونا تاکید می‌کند که لیونل مسی بعد از آنکه با اریک ابیدال مدیر ورزشی بارسا درگیر شد، از بازی در بارسلونا خوشحال است. پس از اینکه مرد فرانسوی علام کرد اعضای این تیم مسئول اخراج ارنستو والورده در ماه گذشته بودند، مسی به آبیدال مشکل پیدا کرد.

پس از شکست بارسا برابر اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا، والورده برکنار شد که ستین جانشین او گردید.

حالا با درگیری میان آبیدال و مسی، شایعات جدایی وی نشر شده، اسن در حالیست که یک بند در قرارداد اعجوبه آرژانتینی وجود دارد که به او اجازه می‌دهد تا در پایان فصل به طور رایگان از کاتالان‌ها جدا شود.

ستین در کنفرانس پیش از بازی امشب گفت: "البته مسی هنوز انگیزه دارد. من او را دیده‌ام که لبخند می‌زند، به نظر می‌رسد خوب است، او دوست دارد که به تمرین بیاید. او عاشق حضور در اینجا است. او مانند گذشته دیروز و روز قبل به نظر می‌رسد."

وی اضافه کرد: "مسی تجربه و ظرفیت تصمیم‌گیری در مورد کارهایی را دارد که باید یا نباید انجام دهد. من قصد ندارم در زندگی مسی یا هر کس دیگری درگیر شوم. من پدر هیچ کسی نیستم، من باید اطمینان حاصل کنم که بازیکنانم به اینجا می‌آیند، خوشحال به اینجا بیایند و آنچه که ما در زمین ارائه می‌دهیم برای رشد آنها خوب است تا بتوانیم پیروزی خود را ادامه دهیم. چیزهای دیگر من را ناراحت نمی‌کند."

سرمربی کاتالان‌ها افزود: "اکثر چیزهایی که شما گفته اید مطمئنم چیزهای بسیار مهمی هستند اما به هیچ وجه بر من تأثیر نمی گذارند. من سعی خواهم کرد که هرچه ممکن است گروهم تا حد ممکن تحت تأثیر قرار بگیرند. ما یک دقیقه در مورد این صحبت کردیم، درباره اهمیت بازی امشب و تعهدی که باید به طور کامل روی آن تمرکز کنیم، صحبت کردیم، این همان چیزی است که ما را مورد علاقه قرار می دهد."

ستین افزود: "علاقه من فوتبال است، مانند هر چیز دیگری که مطمئن هستم موقعیت هایی وجود دارد که من قادر به کنترل آنها نیستم به همین دلیل وقت خود را روی آنها تلف نمی کنم. من می‌خواهم در مورد آنچه من و بازیکنان و علاقه‌مند فوتبال صحبت می‌کنم، صحبت کنم. من می دانم که همیشه در این باشگاه مشکلاتی وجود دارد و در هر باشگاهی در جهان یکسان است. من مطمئن هستم، می‌توانید صحبت کنید اما با من در مورد فوتبال صحبت کنید، لطفا. من می خواهم که آموزش داشته باشم، برای بازی آماده کنم. و تمرکز کنیم."

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که بارسلونا امشب در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر اتلتیک‌بیلبائو بازی می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала