Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌ماریا: در منچستر حق انتخابی برای شماره پیراهنم نداشتم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنخل دی ماریا
آنخل دی ماریا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنخل دی‌ماریا ستاره پی‌اس‌جی و پیشین منچستر یونایتد می‌گوید به انتخاب خود شماره 7 را در زمان حضور در منچستر یونایتد بر تن نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دی ماریا که ظاهرا قصد دارد هر کسی را سرزنش کند جز خودش، این بار گفته است شماره پیراهنی را به او داده‌اند که خواهان دریافت آن نبود. در آگوست سال 2014، انتقال آنخل دی ماریا از رئال مادرید به منچستریونایتد نهایی شد. هافبک تیم ملی آرجنتین می‌گوید در اولدترافورد او را مجبور کردند تا شماره 7 باشگاه را بر تن کند.

آنخل دی ماریا  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دی ماریا در پی انتقام از رئال مادرید

به نقل از سان، انتقال به انگلیس آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت تا دی ماریا پس از یک سال به پاری سن ژرمن واگذار شود. او قبلا از لوئیس فن خال به خاطر استفاده کردن از خودش در پستی غیر تخصصی انتقاد کرده است. این بازیکن در مورد دلیل بر تن کردن شماره 7 یونایتد گفته است:

"واقعا نمی‌دانم. وقتی به آنجا رفتم، دیدم شماره 11 در دسترس است. شماره‌ای بود که مدت‌ها آن را در سنین پایین‌تر بر تن داشتم، بنابراین دوست داشتم یکبار دیگر آن را بردارم. در رئال مادرید چون شماره 11 انتخاب شده بود، من شماره 22 را برداشتم. در منچستریونایتد شماره 7 را به من دادند و هیچ حق انتخابی به من داده نشد. دوست داشتم 11 را بپوشم ولی به هر حال آن اتفاق افتاد. در پاریس انتخاب با خودم بود، به همین خاطر 11 را انتخاب کردم. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала