Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موفقیت به سبک آقای خاص؛ یک تیم بدون مهره را مدیرت کردم!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پس از صعود شاگردانش در جام حذفی انگلیس اعتراف کرد که تیم حریف عملکرد بهتری نسبت به مردان او ارائه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام شب گذشته و در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس میزبان ساوتهمپتون بود و در حالی که تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بود، نهایتا موفق شد با نتیجه ۳-۲ به پیروزی دست پیدا کند تا به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کرده باشد.

مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش عجیب مورینیو به داور چهارم دیدار با سیتی + ویدیو

آقای پس از پایان بازی در صحبت با رسانه‌ها گفت:«عملکرد تیم من محدودیت‌هایی داشت. دست من برای انتخاب بازیکن برای ترکیب اصلی بسته است چون  تعدادی از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم. علاوه بر این ما دو روز پیش هم یک بازی باورنکردنی (مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر) انجام دادیم. تحت فشار قرار گرفتیم اما حریف‌مان تیم بسیار خوبی بود. ساوتهمپتون بهترین تیم میدان بود اما ما هم لایق صعود بودیم چون با وجود محدودیت‌هایی که داشتیم توانستیم بازی را ببریم. حریف با بهترین بازیکنانش آمده بود و یک روز بیشتر از ما استراحت کرده بود و به همین دلیل سرحال‌تر بود».

مورینیو در ادامه گفت:«در نیمه دوم منتظر یک لحظه صحیح برای به زمین آوردن دله آلی بودم. من باید چنین شطرنجی را بدون مهره های خاصی مدیریت می کردم. با وجود این مشکلات و البته تعداد زیادی مصدوم کار ما بسیار دشوار بود».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала