Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه‌های مدنظر بارسلونا برای تقویت خط حمله

رافینا، هافبک بارسلونا
رافینا، هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در حال بررسی گزینه هاست. این تیم در زمستان خرید نکرد اما بر اساس قوانین می تواند با کنار گذاشتن بازیکن مصدوم از لیست، یک بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "آ.اس"، با توجه به مصدومیت سوارز و دمبله، خرید مهاجم برای بارسلونا ضروری به نظر می رسد. مهاجم اروگوئه ای روی 41 درصد از گلهای فصل بارسا تا زمان مصدومیتش نقش مستقیم داشت. البته دمبله فقط 9 بازی داشت و یک گل زد اما قطعا نبود او روی کیفیت بارسا اثر خواهد گذاشت.

عثمان دمبله مهاجم بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سه گزینه جانشینی دمبله، بارسا حق خرید بازیکن را دارد+عکس

 به محض آن که مدت دقیق مصدومیت عثمان دمبله اعلام شود، مهاجم فرانسوی از لیست بارسا خارج می شود تا مهاجمی خریده شود که بتواند در نیم فصل دوم تیم کاتالان را نجات بدهد. یکی از گزینه ها لوکاس پرز است. این بازیکن که در سال 2016 مورد توجه بارسلونا قرار داشت، در حال حاضر در آلاوز توپ می زند. گزینه دیگر بارسلونا، انخل مهاجم 33 ساله ختافه است که فعلا در تیم مادریدی نیمکت نشین شده است.

علاوه بر این دو گزینه بارسا همچنان به رودریگو مورنو، مهاجم والنسیا فکر می کند و ویلیان ژوزه مهاجم برازیلی سوسیه داد دیگر گزینه انهاست. گامیرو فرانسوی در والنسیا و لورن در بتیس دیگر گزینه های آنها هستند. مشخص نیست که بارسا چرا با وجود کمبود بازیکن در زمستان اجازه پیوستن کارلس پرز به رم و آبل رویز به براگا را صادر کرد. از سویی هیروکی آبه ژاپنی که در آکادمی بارسا حضور دارد هم دچار مصدومیتی شدید شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала