مرد یک میلیون دالر را به آتش کشید و بندی شد

© Depositphotos.com / Violinبه آتش کشیدن دالر
به آتش کشیدن دالر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرد کانادایی بخاطر نپرداختن حقوق فرزندش، یک میلیون دالر را به آتش کشید و بندی شد.

به گزارش اسپوتنیک، Korrespondent.net خبر داده است که بروس مک کانویل، یکی از ساکنان اتاوا کانادا، در محکمه گفت که یک میلیون دالر کانادایی را به آتش کشید، زیرا نمی خواست همسر و فرزندان سابقش این پول را بدست آورند. قاضی این مرد را متهم نموده به 30 روز حبس محکوم کرد.

پدر و پسر 40 سال از بمباران امریکایی ها در جنگل پنهان بودند - اسپوتنیک افغانستان
پدر و پسر 40 سال از بمباران امریکایی ها درجنگل پنهان بودند

این مرد تاجر 55 ساله و نامزد سابق شهردار اتاوا می باشد که در طی مراحل طلاق، از درخواست قاضی برای ارائه اطلاعات در مورد امور مالی خود امتناع ورزید.

در جریان محکمه معلوم شد که این تاجر بدون اطلاع از همسرش، تمام دارایی های خود را فروخته است و بیش از یک میلیون دالر کانادایی را از حساب بانکی خود برداشت کرده و گفته می شود که تمام پول خود را آتش زده است. او این کار را برای آن انجام داده است تا مبادا نفقه زن و فرزندان خود را بپردازد.

محکمه از متهم خواست تا شواهد به آتش کشیدن دارائی خود را نشان دهد. مک کانویل گفت که پول را به آتش کشده است، شواهد ندارد و این روند بر فیلمبرداری نشده است.

کوین فیلیپس محکمه عالی کشور، به اظهارات امک کونویل باور نکرد و او را به تحقیر محکمه متهم کرد. فیلیپس تأکید کرد که تاجر در هر صورت مقصر است، زیرا از مراقبت آسایش فرزندان خود مراقبت نمی کند.

متهم به جرم تلاش در اخفا اطلاعات در مورد دارائی ، به 30 روز حبس محکوم شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала