کشته شدن ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی چمتال ولایت بلخ

© AP Photo / Pool/Darko Bandicکشته شدن ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی چمتال ولایت بلخ
کشته شدن ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی چمتال ولایت بلخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در عملیات هوایی نیروهای امنیتی در ولسوالی چمتال ولایت بلخ، ولسوال نام نهاد این ولسوالی همراه با 6 تن از افرادش کشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، قول اردوی 209 شاهین با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده است که ملا جابر ولسوال خود خوانده گروه شورشی طالبان با شش نفر از همراهانش شب گذشته (پنج‌شنبه، 6فبروری) در نتیجه‌ی یک حمله‌ی هوایی در روستای "علی‌زی" ولسوالی چمتال از بین برده شدند.
از سویی هم در خبرنامه قول اردو آمده است که سه شورشی دیگر نیز زخمی و چهار عراده موتر شان مکمل از بین برده شد.
درعین حال در این عملیات نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان روستاهای فرخ آباد، قلتاق، ده نوع، تلی‌گک ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ ازوجود شورشیان طالب پاکسازی گردیده و یک حلقه ماین نیز انفجار داده شد.
این درحالیست که چندی پیش فواد امان، معاون سخنگوی وزارت دفاع از کشته شدن ولسوال نام نهاد طالبان برای ولسوالی نوزاد هلنمد خبر داده بود.
آقای امان، در صفحه‌ی توییر‌اش نوشته بود که شب که گروه از طالبان در ولایت هلمند قصد داشتن بر یک پاسگاه نیروهای امنیتی و دفاعی در ولسوالی «کجران» ولایت دایکندی حمله کنند، پیش از حمله مورد هدف نیروهای هوایی قرار گرفتند. و هفت عضو گروه طالبان به شمول ولسوال نام نهاد این گروه برای ولسوالی نوزاد هلمند کشته شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала