Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شهکارهای تاکتیکی آقای خاص در 18 سال گذشته+ویدیو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزه مورینیو، سرمربی پرتگالی تاتنهام با تاکتیک‌هایش در 18 سال آخر، نتایج بازی های بزرگ را تغییر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، جوزه مورینیو اخیراً منچسترسیتی را با نتیجه 0-2 شکست داد و نشان داد که هنوز از فوتبال امروزی و تاکتیک های آن دور نشده است.

در این مطلب مروری بر 6 تاکتیک آقای خاص خواهیم داشت که تغییرات بزرگی در نتایج بازی ها رقم زده است.

1‌. 2002، پورتو- منچستریونایتد؛  آقای خاص شروع به خاص شدن کرد

خوزه مورینیو در سال 2004، با تیمی که ستاره های زیادی نداشت، با تاکتیک هایش درخشان ظاهر شد و موفق شد قهرمان لیگ قهرمان اروپا شود.

درست 18 سال پیش در فینالی نه چندان نامی دو تیم فوتبال موناکو و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و پورتو با شکست 3 بر 0 موناکو قهرمان شد.

2. 2007، چلسی – تاتنهام، درخشش خیره کننده

در سال 2007، چلسی به مصاف تاتنهام رفت و خوزه مورینیو هدایت چلسی را به عهده داشت. در این بازی تاتنهام از چلسی پیش افتاد، اما مورینیو با تعویض دو مدافع با دو مهاجم در پایان 90 دقیقه نتیجه بازی را به سود خود تغییر داد و با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید.

3. 2010، اینترمیلان – تاتنهام؛ شکست سنگین آماده‌ترین بارسای تاریخ

در سال 2010 خوزه موینیو هدایت اینتر را به عهده داشت و در جوزپه مه آتزا میزبان بارسا بود و این مربی با تاکتیک های خوبش بهترین بارسای تاریخ را با نتیجه 1-3 شکست داد و در نیوکمپ این تیم را حذف کرد که در همان سال اینتر قهرمان لیگ قهرمانان نیز شد.

4. 2012؛ عصر پرتگالی ها در مادرید و پایان اقتدار بارسا

در سال 2012، مورینیو با کریستیانو رونالدو، کوینترائو و کاروالیو جمع پرتگالی ها را تشکیل داد و با تاکتیک هایش تلاش کرد تا پپ را در بارسا زمین گیر کند.

آقای خاص با سبک ضد حمله به بارسا اجازه داد تا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد، اما اجازه نداد تا توپ به مسی برسد وموفق شد بارسا را با نتیجه 1-2 شکست دهد.

با این پیروزی آقای خاص 3 امتیاز مهم در نیوکمپ گرفت و در پایان فصل پس مدت ها قهرمان شد.

5. 2014، چلسی – منچسترستیی؛ شب خطرناک برای سیتی

در سال 2014، آقای خاص به چلسی بازگشت و با بازیکنان جوان به مصاف قهرمان لیگ برتر رفت. در آن بازی بازیکنان چلسی آن قدر خوب بازی کردند که بازیکنان سیتی در داخل زمین احساس حقارت کرد و هازارد با تاکتیک های مورینیو مدافعان سیتی را محو کرد.

6. 2017، منچستریونایتد – چلسی؛ تقابل با تیم سابق و دوستان سابق

آقای خاص در سال 2017، هدایت یونایتد را به عهده داشت و به برابر تیم سابقش قرار گرفت، مورینیو در این دیدار نیاز شدید به پیروزی داشت و با تاکتیک عجیبی به زمین بازی رفت. سرمربی پرتگالی با وجود داشتن زلاتان ابراهیموویچ و مارسیال که بازیکنان سطح اول بودند، با لینگارد و راشفورد جوان به میدان رفت و آندره هریرا را مأمور مهار هازارد ساخت. مورینیو با این تاکتیک به پیروزی 0-2 برابر تیم سابقش دست یافت و نشان داد که او آقای خاص استمفوردبریچ است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала