Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد، اولویت فعلی رئال‌مادرید

© REUTERS / Susana VeraФутболист Микель Мерино во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Микель Мерино во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال‌مادرید برگشت مارتین اودگارد را در اولویت کاری خود قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، سران رئال‌مادرید مارتین اودگارد را به عنوان جانشین لوکا مودریچ می‌بینند و آنها منتظر هستند تا قبل از تصمیم‌گیری پس از پایان قرارداد قرضی ستاره 21 ساله در رئال‌سوسیه‌داد، چه اتفاقی با ستاره کروات می‌افتد را ببینند که می‌تواند برای یک فصل دیگر تمدید شود.

مودریچ در ماه سپتامبر 35 ساله خواهد شد و تا جون 2021 قرارداد دارد اما اگر تصمیم بگیرد پیشنهاد اینتر میامی را در تابستان بپذیرد (که حقوق او را به حدود 10 میلیون یورو خالص می‌کند)، به احتمال زیاد رئال به او اجازه جدایی می‌دهد.

این امر در شرایطی است که مودریچ در هشت فصل حضور خود در پایتخت اسپانیا به خوبی در این باشگاه خدمت کرده و در این مدت او با رئال موفقیت قابل تصوری کسب کرده، از جمله چهار جام قهرمانی لیگ قهرمانان و یک توپ طلا.

در این صورت رئال‌مادرید با مارتین جوان، پدر و نماینده اش‌، تماس گرفته تا او را متقاعد كند كه اکنون به او احتیاج دارند و به همین دلیل او را ترغیب می‌كنند كه قرارداد قرضی خود را در سوسیه‌داد تمدید نکند.

با این حال، تصمیم نهایی در نهایت به دست اودگارد خواهد بود. ستاره نارویژی که بیش از 30 جون نسبت به آنچه در باره آینده خود گفته، از بازی در سن سباستین لذت می برد.

با این وجود رویای او موفقیت در رئال مادرید است، اگرچه عجله ای ندارد. او ترجیح می‌دهد که یک شروع کننده در رئال سوسیه‌داد باشد تا یک جانشین در رئال‌مادرید.

 

مبالغ و نبرد در لالیگا سانتاندر اثبات شده است

آنچه که اودگارد به هر قیمتی می خواهد از آن بپرهیزد، بازگشت به سانتیاگو برنابئو است تا خودش را برای حضور در یک مکان در ترکیب با استارت‌های بدون تضمین مانند ایسکو، خامس رودریگز در صورت ورودش، داوطلب کند.

با توجه به سطحی که وی در لالیگا سانتاندر نشان داده، با درخشش در برابر امثال بارسلونا و اتلتیک مادرید در این فصل و با تصمیم‌گیری در بازی هایی با گل های مقابل اوساسونا و رئال مایورکا، اودگارد در حال حاضر آماده رقابت با تونی کروس است.

در صورت ماندن والورده، مودریچ با ماندنش در رئال بیشتر روی نیمکت قرار خواهد داشت، به همین دلیل است که رئال‌مادرید باید ایمان خود را به او بسپارد و ترتیب عوامل را معکوس کند.

به این معنی که آینده نزدیک مودریچ نباید شرط آن باشد که با اودگارد اتفاق بیفتد. ستاره نارویژی کسی است که در آینده ارزش بهره برداری از آن را دارد.

آخرین و قاطع ترین قدم، اعتقاد بر این که سن بازیکنان نباید به اندازه کافی خوب باشد مهم نیست، همان چیزی است که مثلاً فده والورده در این فصل شکوفا است، و درست مثل دوستش اودگارد آماده است، اکنون او فقط باید اثبات کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала