Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین در بارسا موفق میشود

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس باشگاه بارسلونا از سرمربی کنونی تیمش حمایت کرد و گفت او در بارسلونا موفق خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است کیکه ستین سرمربی این تیم با وجود حذف تیمش از رقاب های کوپا دل ری و از دست دادن صدرجدول به کارش در این تیم موفق خواهد شد.

اوضاع در بارسلونا با وجود استخدام سرمربی جدید هیچ تغییری نکرده است و با توجه به ایجاد تنش میان مسی ستاره این تیم و مدیریت باشگاه، اوضاع بدتر هم شده است.

بارسلونا که هفته گذشته صدرجدول را پس از مدت ها به رئال مادرید واگذار کرد، پنجشنبه شب در کنار رئال مادرید با گل دقایق پایانی بیلبائو از جام حذفی اسپانیا هم کنار رفت تا نخستین جام برای ستین و تیمش از دست برود.

در همین بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در گفتگویی که با شبکه تلویزیونی این باشگاه داشته است، از موقف و شرایط سرمربی جدید تیمش دفاع کرده است و او را در کارش موفق میداند.

رئیس بارسا گفت: ما در مقابل بیلبائو بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و شانس های گلزنی ما نسبت به آنها بیشتر بود، آنها یک شوت زدند و بازی را بردند. من به بازیکنان خسته نباشید میگویم زیرا خیلی خوب جنگیدند. ما حالا تمرکز خود را روی لالیگا و لیگ قهرمانان خواهیم گذاشت.

بارتومئو در خصوص ستین نیز گفت: از ستین حمایت میکنم و من مطمئن هستم او در کارش موفق است و میتواند بارسا را به روزهای خوبی برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала