Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فلیکس: می‌خواستم در اتلتیکو شماره 79 را بپوشم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژائوفلیکس پس از انتقال از بنفیکا به اتلتیکو، خواهان پوشیدن شماره 79 بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، ژائو فلیکس، مهاجم جوان باشگاه اتلتیکو مادرید که در تابستان از بنفیکا به این باشگاه پیوست، خواهان پوشیدن پیراهن شماره 79 بوده است، اما مدیران باشگاه اتلتیکو مادرید به او شماره 7 را داده اند.

ژائو فلیکس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستاره سابق رئال: رفتن به اتلتیکوی سیمئونه، بزرگ‌ترین اشتباه فلیکس بود
فلیکس در این مورد به 11 اسپورت گفت:« وقتی به اتلتیکو آمدم، خواهان پوشیدن شماره 79 بودم، اما در لالیگا بازیکنان بین شماره 1-25 را می‌پوشند. بعداً شماره 10 را خواستم و آن شماره را به کس دیگر داده بودند و در نهایت مجبور به پوشیدن شماره 7 شدم.»

فلیکس در مورد سبک بازی سیمئونه نیز صحبت کرد و مدعی شد که در دفاع  چیزهای زیادی از این مربی آموخته است.

فلیکس در این مورد گفت:« از هر مربی چیز هایی آموخته ام که برای بسیار با ارزش است. سیمئونه در جنبه های دفاعی به بسیار کمک کرده است و مدیون او هستم. ما چند روز دیگر با لیورپول بازی خواهیم کرد، بازی دشواری است که باید در آن خوب بدرخشم، زیرا آن ها قهرمان اروپا اند و در بهترین فورم  قراردارند.»

این در حالیست که سیمئونه در ترکیب روخی بلانکو خوب ندرخشیده و برخی ها معتقد اند که این بازیکن با سبک سیمئونه نمی تواند سازگاری پیدا کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала