گشایش دومین درمانگاه ویژه در ووهان چین برای درمان بیماران کرونا ویروس

© REUTERS / China Dailyگشایش دومین درمانگاه ویژه در ووهان چین برای درمان بیماران کرونا ویروس
گشایش دومین درمانگاه ویژه در ووهان چین برای درمان بیماران کرونا ویروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دومین درمانگاه ویژه برای برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چین به بهره برداری رسید.
در چین، یک امریکایی در اثر کرونا ویروس درگذشت - اسپوتنیک افغانستان
در چین، یک امریکایی در اثر کرونا ویروس درگذشت

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی مرکزی چین گزارش داد، که دومین درمانگاه تخصصی «زود ساخت» به نام «لیشانسان» برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهر ووهان ساخته شده و روز شنبه به بهره برداری رسید.

گروه اول کارمندان پزشکی در حال حاضر به محل رسیده اند، آنها آماده پذیرش بیماران هستند که پیش بینی می شود شنبه به اینجا منتقل شوند. تنها بیمارانی که گرفتار شدن آنها به این بیماری تایید شده به این درمانگاه آورده می شوند.

درمانگاه بیماری های عفونی در حومه ووهان منطقه جیانگشیا در 79 هزار متر مربع واقع شده است که بیشتر آنها برای بیماران اختصاص یافته است، 10 ساختمان در قلمرو این درمانگاه برای پرسنل پزشکی و تدارکات در نظر گرفته شده است. درمجموع ، 264 اتاق برای پزشکان ساخته شده است که می تواند شش نفر را در خود جای دهد که هر کدام دارای سه تختخواب تختخواب، تهویه مطبوع، تلویزیون، سایر لوازم برقی، تشناب جداگانه و دوش است.

براساس داده های نهایی، این درمانگاه به 32 بخش تقسیم شده است که 1500 تخت در آن قرار گرفته است، در هر اتاق علاوه بر بخش برای بیماران مبتلا به بیماری های جدی، دو بیمار نیز وجود خواهد داشت. حدود دو هزار پزشک در درمانگاه خدمت می کنند.

در اوایل هفته روان، درمانگاه «زود ساخت» «هوشنگ» نیز که در جریان 10 روز کار آن به پایان رسیده بود، توانایی پذیرش بیماران را پیدا کرد. درمانگاه دوم به تاریخ 27 جنوری ساخته شد و در ابتدا قرار بود ر 5 فیبروری به بهره برداری برسد، اما جدول زمانی کمی تغییر کرد. هر دو درمانگاه نظر به مدلی درمانگاه «خیاتونشان» پکن ساخته شده است که در جریان هفت روز در زمان گسترش اپیدمی (سارس) در اپریل 2003 برای مقابله با این بیماری ساخته شده بود.

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 31 دسمبر از شیوع بیماری کروناویروس/ سینه بغل ناشناخته در شهر ووهان ولایت هوبئی این کشور به سازمان بهداشت جهانی خبر دادند. کارشناسان پدید آورنده این بیماری را شناسایی کرده اند. تاکنون در چین بیش از 34.5 هزار نفر آلوده شده اند و بیش از 722 نفر دیگر درگذشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала