Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: بارسا نیاز شدید به مهاجم دارد، بازی با بتیس برای من فوق‌العاده است

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین، سرمربی بارسلونا امکان جذب مهاجم را رد نکرد و مدعی شد که این تیم نیاز شدید به مهاجم دارد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در ورزشگاه بنیتو ویلا مارین مهمان رئال بتیس خواهد بود و برای حفظ تفاوت امتیاز با رئال مادرید نیاز شدید به پیروزی در این دیدار دارد.

کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستین مهاجم سوسیداد را میخواهد

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شد و ضمن پاسخ به پرسش های خبرنگاران، مدعی شد که بارسا به مهاجم نیاز شدید دارد.

ستین در این مورد گفت:« قطعاً به مهاجم نیاز داریم و باید مهاجمی را جذب کنیم که توانایی بازی در چند پُست را داشته باشد، جذب چنین بازیکنی برای ما آسان نخواهد بود، زیرا محدودیت هایی در پیش داریم و گزینه ها برای ما محدود است. ما تلاش می‌کنم از تیم دوم کمک بگیریم و بازیکنانی را دعوت کرده ایم. رونالد آراخو با ما به سویا سفر خواهد کرد و همینطور به دنبال حل این مسئله هستیم.»

ستین در مورد گزارش های بیرون از باشگاه نیز صحبت کرد و مدعی شد که به چنین حرف هایی توجه نمی کند.

کیکه گفت:« من مشغول کار خود هستم  و به این انتقادات هم توجه ندارم. من تلاش خواهم کرد که موفقیت برای تیم کسب کنم و من از اصول تیم آگاه هستم و تلاش خواهم کرد که این اتفاقات تأثیر منفی بر بازیکنان و تیم نداشته باشد.»
ستین در ادامه در مورد تقابل با تیم سابقش نیز صحبت کرد و گفت:« این بازی برای من و همکارانم خاص خواهد بود، زیرا ما دو سال خوب را در آنجا سپری کردیم. بتیس با آن که بازیکنان جدید به خدمت گرفته است، ما باز هم از آن ها شناخت کامل داریم، اما به این معنی نیست که ما تیم را به صورت کامل تحت کنترول داریم.»

بارسلونا بامداد دوشنبه ساعت 00:30 به وقت افغانستان به مصاف بتیس خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала