در کشتی قرنطین‌شده بخاطر ویروس کرونا در جاپان چه می‌گذرد؟ عکس، ویدیو

© AFP 2023 / Kazuhiro Nogiدر کشتی قرنطین‌شده بخاطر ویروس کرونا چه می‌گذرد؟ عکس، ویدیو
در کشتی قرنطین‌شده بخاطر ویروس کرونا چه می‌گذرد؟ عکس، ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرنشینان کشتی مسافربری دیاموند پرنسس که بخاطر ویروس کرونا دو هفته در حالت قرنطین قرار دارد، درمورد وضعیت در کشتی معلومات داده اند.

به گزارش اسپوتینک، کشتی مسافربری Diamond Princess در طول دو هفته گذشته بخاطر ویروس کرونا یکجا با سرنشینانش قرنطین شده است.

یکی از شرنشینان جاپانی این کشتی تحت نام مستعار @daxa_tw در جواب به اینکه آیا سرنشینان کشتی می‌توانند خونسردی شان را حفظ کنند، گفت: "در کشتی آرامی حکمفرماست. مسافرین دیگر دیده نمی‌شوند". به گفته وی، مسافرین تاهنوز هم نمی‌توانند به خواست خود شان از اتاق‌های شان بیرون شوند.

در رابطه به آنچه مربوط به بررسی‌های داشتن و یا نداشتن ویروس می‌شود، گفت: "من را چک نکرده اند. تنها کسانی را که دمای بدن شان بالاتر از ۳۷.۵ درجه سانتیگراد باشد، چک می‌کنند".

@daxa_tw بطور مداوم آخرین اطلاعات از کشتی با نشر عکس‌ها و ویدیوها از داخل اتاقش، در توییتر شریک می‌سازد.

او در یکی از توییت‌هایش از سرفه‌نمودن یکی از سرنشینان کشتی که در اتاق پهلوی وی زندگی می‌کند، ابراز نگرانی کرده بود.

 قابل ذکر است که تمام سرنشینان این کشتی به وضعیت بدبین نیستند. بطور مثال یک کاربر فیسبوک تحت نام Hia Brooks در صفحه اش نوشته است که او با شوهرش از خدماتی که در داخل کشتی برای شان ارایه می‌شود، راضی اند و خاطر نشان ساخته است که خدمه کشتی با تمام توان شان بخاطر مسافرین تلاش می‌کنند.

وی در یکی از پست‌های فیسبوکی اش نوشته است: "بخاطر ما نگران نباشید، وقت ما بسیار خوب سپری می‌شود".

یک کاربر بریتانیایی (David Abel) در صفحه فیسبوکش نوشته است که سرفه‌نمودن نشان‌دهنده مبتلا بودن به ویروس کرونا نمی‌باشد. بطور مثال، او و همسرش Sally بعضی اوقات بخاطر ایرکندیشنر که گلوی شان را خشک می‌کند، سرفه می‌کنند. اما وقتی به بالکن بیرون می‌شوند، سرفه گم می‌شود.

دیوید نگران این است که آیا آنها پس از بیرون شدن از کشتی یکبار دیگر قرنطین خواهند شد یا خیر.

در یکی از ویدیوهای نشرشده توسط دیوید، او می‌گوید که یکی از دوستانش را که با او یکجا در کشتی غذا می‌خورد، به شفاخانه انتقال داده اند. دوست او همراه با همسرش برای سپری‌نمودن ماه عسل سفر می‌کردند، همسر وی در کشتی باقی مانده است.

براساس نوشته‌های مسافرین این کشتی در شبکه‌های مجازی، به تمام سرنشینان کشتی دستگاه‌های چک دمای بدن داده شده است تا بطور مداوم دمای بدن شان را چک کنند. همچنان به تمام آنها دستکش توزیع شده است. این دستکش‌ها هنگامی استفاده می‌شوند که برای مسافرین بیرون‌شدن از اتاق‌ها برای ۹۰ دقیقه و تنفس از هوای آزاد، اجازه داده می‌شود. علاوه بر این، مسافرین حق ندارند از لفت‌ها استفاده کنند و هر افراد باید از همدیگر حد اقل یک متر فاصله داشته باشند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

#day3 #diamondprincess #quarantine finally #freshair on the deck 7 #coronavirus #coronaoutbreak

Публикация от Yardley Wong Soto (@phantomyws)

قابل ذکر است که در جاپان، نزدیک به چهار هزار مسافر یک کشتی تفریحی به دلیل مشاهده موارد ابتلای به ویروس کرونا در قرنطین قرار گرفته‌اند. کشتی تفریحی دیاموند پرنسس در حال حاضر در بندر یوکوهاما لنگر انداخته و به گزارش رسانه‌های جاپانی، آزمایش این مسافران نشان داده است که شمار کسانی که به این ویروس آلوده شده‌اند دو برابر شده و به بیست تن رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала