افتتاح مرکز سوق و اداره عملیاتی و استخباراتی ارتش در ولایت‌های غربی

© AP Photo / Rahmat Gulافتتاح مرکز سوق و اداره عملیاتی و استخباراتی ارتش در ولایت‌های غربی
افتتاح مرکز سوق و اداره عملیاتی و استخباراتی ارتش در ولایت‌های غربی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این مرکز برای هدف قرار دادن طالبان در ولایات غربی افتتاح شده است، و در این مرکز در کنار فراگیری آموزش های معیاری، با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات مجهز هستند.

به گزارش اسپوتنیک، قول اردوی 207 ظفر در غرب کشور اعلام کرد که مرکز سوق و اداره‌ی عملیاتی و استخباراتی برای هدف قرار دادن طالبان در ولایات غربی افتتاح شده است، در این مرکز از طیارات جنگی و کشفی استفاده می شود.

حمله راکتی به هلیکوپتر ارتش افغانستان در هلمند - اسپوتنیک افغانستان
حمله راکتی به هلیکوپتر ارتش افغانستان در هلمند

در این اعلامیه آمده است که این مرکز قادر است تا اهداف ثابت و متحرک دشمن را در سطح ولایات غربی را در جریان روز و شب از بین ببرد.

زمری فیضی، رئیس ارکان قول اردوی 207 ظفر هنگام افتتاح این مرکز گفته است که نیروهای دولتی در این مرکز در کنار فراگیری آموزش های معیاری، با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات مجهز هستند.

در همین حال، توریالی طاهری، معاون شورای ولایتی هرات از قول اردوی 207 ظفر می خواهد که تمام امکانات مرکز سوق و اداره عملیاتی برای سرکوب کامل طالبان استفاده کند.

به گرفته آقای طاهری، طالبان در بخش های از ولایت های غربی حضور دارند و باید لانه های امن شان آماج حملات هوایی قرار بگیرد.

در آغاز سال جاری حملات طالبان در ولایت های غربی کشور افزایش یافته است، باشندگان این ولایت‌ها، نگران هستند که با آغاز فصل بهار، حملات طالبان در این ولایت یک بار دیگر افزایش یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала