Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر 4 میلان 2؛ کامبک نراتزوری با طعم برتری و صدر نیشینی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر میلان
اینتر میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال اینترمیلان در نیمه دوم بازی برابر میلان توانست دو گل خورده را جبران کرده و به برتری 4 گله رسید.

به گزارش اسپوتنیک، دربی شهرمیلان معروف به دلامدونینا از ساعت 12:20 دقیقه امشب میان دو تیم فوتبال میلان و اینتر در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا کلید خورد که این بازی در نهایت با برتری میزبان به فرجام رسید.

در نیمه اول این دیدار که در چارچوب بازی‌های هفته 23 رقابت‌های سری آ ایتالیا انجام گردید، ربیک در دقیقه 40 و زلاتان با ضربه سر در دقیقه 45+1 برای میلان گلزنی کردند تا روسونری نیمه اول را برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم اما کونته در ترکیب اینتر تیمش را هجومی‌تر ساخت و با انجام چند تعویض به نتیجه دلخواهش رسید و با کامبک دینی ضمن جبران نتیجه، به برتری شیرین دست یافت.

با آنکه میلان در نیمه دوم نیز تیم برتر میدان بود اما بروزویچ در دقیقه 51، وسینو در دقیقه 53 و دی‌فرای در دقیقه 70 موفق شدند پیروزی اینتر را به ثبت برساندند.

در دقیقه 89 بازی مهم‌ترین موقعیت گلزنی برای میلان توسط زلاتان از دست رفت. بازی به سود اینتر دنبال می‌شد که این‌بار روملو لوکاکو در دقیقه 90+3  چهارمین گل‌ را برای میزبان به ثبت رساند تا میلان شکست تلخ را در پایان این دیدار با حساب 4-2 تجربه نماید.

با این احتساب، اینتر54 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر به صدرجدول این بازی‌ها صعود نماید در حالی‌که میلان با 32 امتیاز همچنان دررده 8 سری آ باقی ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала