Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت شدید پیولی از بازیکنان میلان

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر میلان
میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال میلان پس از باخت در دربی میلان اعتراف کرد که از دست بازیکنانش عصبانی است، چون به وظایف‌شان عمل نکردند.

به گزارش اسپوتنیک، میلان که در دیدار شب گذشته و با گل های آنته ربیچ و زلاتان ابراهیموویچ از اینترمیلان پیش بود، در نهایت برتری در نیمه اول را از دست داد و با نتیجه 4 بر 2 شکست را پذیرا شد.

اینتر میلان - اسپوتنیک افغانستان
اینتر 4 میلان 2؛ کامبک نراتزوری با طعم برتری و صدر نیشینی

استفانو پیولی، سرمربی میلان پس از این شکست تیمش در صحبت با اسکای اسپورت اظهار داشت:«از بازیکنانم بسیار عصبانی هستم زیرا وظایف در خط دفاعی به خوبی انجام نشد و هر زمان اشتباهی مرتکب می شدیم بهای آن را می پرداختیم. ناراحت کننده است چرا که ما بازی را در دست داشتیم و یک تیم قوی را به نمایش گذاشتیم. وظایف دفاعی به خوبی انجام نشدند. نیمه اول بهترین بازی فصل را انجام دادیم اما در حالی این دربی را باختیم که می توانستیم برنده شویم. باید کل بازی را آنالیز کنیم.»

این باخت در حالی در کارنامه میلان تحت هدایت پیولی به ثبت رسید که این تیم در نیمه اول کاملاً بر بازی سوار بود و با گل‌های ابراهیموویچ و آنته ربیچ پیش افتاد هر چند در نیمه دوم، اینتر متحول شده، ورق را کاملاً به سود خود برگرداند و دومین دربی دلامادونینای این فصل را همچون دربی اول به سود خود به پایان رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала