Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویدیوی منتشر شده از سوی ستاره تاتنهام جنجالی شد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دله آلی
دله آلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دله الی هافبک ملی‌پوش تیم تاتنهام، جنجال‌ساز شده است. او البته پیش از این هم با را ه انداختن چالش‌های مربوط به خود حاشیه‌ساز شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکن تاتنهام در حالی که در فرودگاه هیترو منتظر پرواز به دبی بود، ویدئویی منتشر کرد اما نحوه برخورد وی در این ویدئو مناسب نیست و به همین خاطر برخی این بازیکن را به نژادپرستی متهم کرده اند. این بازیکن در حالی که دوربین خود را به سمت یک فرد اسیایی گرفته که مثل خودش در سالن انتظار فرودگاه نشسته است، نوشته است:«کرونا کجاست؟ لطفا با صدای بلند به این گوش بدهید. این ویروس به سرعت در حال سرایت به من است».

تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تاتنهام 3 – ساوتهمپتون 2؛ صعود دشوار شاگردان آقای خاص در دقایق پایانی + خلاصه بازی

ستاره تاتنهام که دستمزد هفتگی 100 هزار پوندی دارد و 23 ساله است، یک کلیپ توهین‌آمیز را به گروهی در اسنپچت فرستاد که در آن خودش و دوستانش عضو هستند. او این فیلم را پنج‌شنبه گذشته در فرودگاه هیثرو لندن گرفته بود، زمانی که در آستانه سفر به دبی در انتظار دوستانش نشسته بود. انتشار این فیلم، اما دردسر‌های زیادی برای دله الی ایجاد کرد. شنبه شب او «عذرخواهی خالصانه» خود را بابت این موضوع بیان کرد و گفت هرگز قصدش این نبوده که به کسی توهین کند.

دله آلی این ویدئو را در مدت کوتاهی پس از انتشار آن حذف کرد و بعد در شبکه اجتماعی چینی ویبو به خاطر پیام ویدئویی‌اش عدرخواهی کرد. او گفت:«حاضرم به خاطر ویدئویی که روز گذشته در اسنپ‌چت گذاشتم، عذرخواهی کنم. شوخی بامزه‌ای نبود. خیلی زود متوجه این موضوع شدم و آن را پاک کردم. من مایه سرافکندگی خودم و باشگاه شدم. نمی‌خواهم که مردم برداشت بدی درباره من داشته باشند. حرکت جالبی نبود و به همین دلیل هم فوراً آن کلیپ را پاک کردم. این مسئله چیزی نیست که با آن شوخی شود. همه مردم چین را دوست دارم و برای‌شان دعا می‌کنم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала