Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای جالب «کاکا» در مورد لیونل مسی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کاکا بازیکن برزیل Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Реал"
کاکا بازیکن برزیل Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاکا، ستاره پیشین تیم‌های رئال مادرید و میلان به این باور است که فوق ستاره آرجنتینی توانایی بازی در لیگ برتر و دیگر لیگ‌های معتبر جهان را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی تمامی دوران حرفه‌ای فوتبالش را در بارسلونا سپری کرده است. این روزها اما حواشی در میان سران باشگاه کاتالانی‌ها و این ستاره فوتبال جهان، از مهم‌ترین اتفاقات بوده است. موردی که باعث شده گمانه‌زنی‌های در پیوند به جدایی او از بارسا مطرح شود.‌

Игрок FC Barcelona Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بدترین آمار گل‌زنی مسی در دو سال اخیر

در این میان اما، کاکا، ستاره نام‌دار فوتبال جهان در این مورد حرف‌های هم داشته است. او در مورد احتمال جدایی مسی و رفتن او به لیگ‌های دیگر فوتبال اظهار داشت:«از دید من، برای او مشکلی نداشته باشد که در لیگ برتر بازی کند یا بازی در یک باشگاه خوب در سه لیگ برتر جهان برای او خوب خواهد بود اما همه چیز به او و آن چیزی که از حرفه اش می‌خواهد بستگی دارد. سخت است که مسی برای یک تیم دیگر بازی کند اما نیاز به تغییر ممکن است که باعث این موضوع شود».

این ستاره فوتبال جهان در پایان صحبت‌هایش در مورد فوق ستاره پرتگالی یوونتوس نیز سخن گفت:«وقتی کریستیانو مادرید را ترک کرد ما ناراحت شدیم که رونالدو این باشگاه را ترک کرده است‌ و البته بسیاری از جدایی او از رئال مادرید پشیمان هستند اما فکر می‌کنم که همه درک کردند که او به یک چالش جدید نیاز داشت».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала