دختر پنج ساله در ساحه سفارت امریکا در دهلی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است

© AFP 2023 / Punit Paranjpeدختر پنج ساله در ساحه سفارت امریکا در دهلی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است
دختر پنج ساله در ساحه سفارت امریکا در دهلی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق معلومات پولیس، در دهلی مردی بازداشت شده که، احتمالاً، بر دختر پنج ساله در ساحه سفارت امریکا تجاوز جنسی نموده است.

مانوینا سوری (Manveena Suri) و تارا جان (Tara John) در مطلبی برای تلویزیون CNN (امریکا) نوشته، ائیش سینگال (Eish Singhal)، معاون کمیساری پولیس دهلی به CNN اعلام داشت: این دختر در نزدیک محل سکونت کارمندان سفارت بازی میکرد، وقتیکه او را« یکی از همسایگان به خود جلب کرد و بر او تجاوز جنسی نمود».

تجاوز جنسی بالای کودک 5 ساله در منطقه‌ی مربوط به سفارت امریکا در هند - اسپوتنیک افغانستان
تجاوز جنسی بالای کودک 5 ساله در منطقه‌ی مربوط به سفارت امریکا در هند

قربانی، دختر کارگر سفارتخانه، شخص مظنون، مردی 25 ساله را شناسایی کرده است. طبق گفته پولیس، وی دستگیر شده و علیه او دوسیه جزایی به جرم تجاوز جنسی ترتیب شده است.

سینگال خاطر نشان ساخت كه " او (دختر) شخص مظنون را دقیقاً شناسایی نموده و هیچ گونه ما شكی نداریم" و افزود که شخص مظنون در توقیف قرار دارد.

این حادثه کارگران سفارت را وحشت زده ساخته. سخنگوی سفارت در گفتگو با CNN گفت: "ما را این جنایت احتمالاً انجام شده عمیقاً نگران ساخته است."

زنده به گور کردن یک دختر نوجوان پس از تجاوز جنسی در هند - اسپوتنیک افغانستان
زنده به گور کردن یک دختر نوجوان پس از تجاوز جنسی در هند

دیپلومات افزود: "به مجرد اینکه از حادثه مطلع شدیم، بلافاصله اقدام نمودیم و توجه پولیس را جلب کردیم. البته، ما کاملاً با آنها همکاری می کنیم. "

تحقیقات جریان دارد و هنوز تاریخ محکمه مشخص نشده است.

پس از تجاوز وحشیانه دسته جمعی در دهلی نو در سال 2012 که به شهرت هند در جهان آسیب بزرگی وارد کرد و همچنان جایگاه مهمی را در حافظه جمعی ساکنان پایتخت هند احراز نموده، نمایندگان مجلس اصلاحات متعددی را در قانون راجع به تجاوز جنسی وارد کردند.

در نسخه جدید این قانون، موعد حبس جرم افزایش یافته است و در مواردی که قربانی کمتر از 12 سال داشته باشد، متجاوز اکنون ممکن به مجازات اعدام محکوم شود. طبق دفتر ملی ثبت جرایم، روزانه به پولیس هند در باره تقریباً صد تلاش تجاوز جنسی خبر داده میشود. در سال 2017 بیش از 32000 مورد تجاوز جنسی در کشور ثبت شده، اما به گفته کارشناسان، تعداد واقعی بسیار بیشتر از این است. قربانیان به دلیل ننگ و محرومیت های اجتماعی اکثراً از اطلاع دادن به مقامات امنیتی در باره وقوع جرم امتناع می ورزند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала