Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لئوناردو: انتقادها را کنار گذاشته از بازی نیمار و امباپه لذت ببرید+عکس

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر ورزشی پی‌اس‌جی در گفت‌و گویی مدعی شد که باشگاه پاریسن‌جرمن باید از داشتن نیمار و امباپه، دو ستاره درخشان، خوشحال باشد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمارجونیور و کلیان امباپه، دوستاره درخشان پی‌اس‌جی، اخیراً با این باشگاه روابط خوبی نداشته اند و هواداران باشگاه نیز از این دو بازیکن به شدت دلخور اند.

هواداران از نیمار به دلیل این‌که می‌خواست به بارسا برگردد و از امباپه به دلیل رفتار نچندان خوبش با سرمربی تیم، در شبکه‌های اجتماعی ابراز نارضایتی کردند، اما مدیر ورزشی پاریسن جرمن از هواداران خواست تا بخاطر داشتن دو ستاره قابل ستایش و با ارزش شاد باشند.

لئوناردو به کانال پلس گفت:« امباپه بازیکن خوبی است، من درباره شخصیت او صحبت کردم با بعضی کارهایش مشکل دارم، احساس ناراحتی می کنم. اگر بازیکن از زمین خارج شود و با مربی صحبت کند، خوب ... او مقصر است. ما در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد و این مسئله را حل خواهیم کرد. اما، اگر رفتار او را بچگانه بگوییم، این درست نیست زیرا او شخصیتی شایسته، بسیار متعهد و یک بازیکن خارق العاده است.»

لئوناردو در ادامه از خبرنگار پرسید که 5 بازیکن برتر دنیا را نام ببرد که این خبرنگار از مسی، رونالدو، صلاح، نیمار و امباپه نام برد.

پس از این مدیر ورزشی به صحبت‌هایش ادامه داد و گفت:« در میان این بازیکنان، یکی 35 سال سن دارد، دیگری 32 سال و دو نفر دیگر 28 و 21 سال دارند. و این دو با ما هستند. بگذارید خوشحال باشیم. من مدیر ورزشی باشگاه هستم از داشتن هر دو شاد هستم. ما باید از آن‌ها استفاده کنیم. این شادی حق فوتبال دوستان است. ما باید از صحبت کردن در مورد مشکلات دست بکشیم و لذت ببریم.»

لئوناردو در حالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در کمین اند تا با افزایش اختلاف بازیکنان با باشگاه شان وارد عمل شده و نیمار امباپه را به نیوکمپ و سانتیاگو ببرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала