Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهارمین هت‌تریک مسی در یک بازی! + عکس

© REUTERS / Vincent WestИгрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao
Игрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا برای چهارمین بار در دوران بازیگری خود موفق شد در یک بازی 3 پاس گل را به نام خود ثبت کند.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان برد 3-2 بارسلونا مقابل رئال بتیس در هفته بیست و سوم لالیگا، بار دیگر لیونل مسی درخشید و در تمامی گل هایش تیمش تاثیرگذار بود.

فوق ستاره آبی‌اناری‌ها در این دیدار سه پاس گل به فرنکی دی یونگ، سرخیو بوسکتس و کلمنت لنگله داد، تا بهترین بازیکن زمین باشد. بدین ترتیب لیونل مسی به دومین بازیکن پس از جیدون سانچو وینگر بروسیا دورتموند بدل شد که موفق به ثبت 10+ گل و 10+ پاس گل در پنج لیگ معتبر اروپایی در فصل جاری می شود. جیدون سانچو 12 گل و 13 پاس گل و لیونل مسی 14 گل و 11 پاس گل به نام خود ثبت کرده اند.

همچنین این برای چهارمین بار در طول دوران حرفه ای لیونل مسی است که موفق به ثبت 3 پاس گل در یک دیدار می شود. وی با پیراهن بارسلونا موفق شده بود در برد 4-1 مقابل لوانته در سال 2014 در کوپا دل ری و در برد 6-0 مقابل ختافه در سال 2016 در لالیگا سه پاس گل ثبت کند. همچنین با پیراهن تیم ملی آرژانتین در برد 6-1 مقابل پاراگوئه در سال 2015 و در کوپا آمریکا موفق به ارسال 3 پاس گل شده بود.

لیونل مسی برای 49مین بار در طول دوران حرفه ای اش حداقل 2 پاس گل در یک دیدار به ثبت می رساند. 4 بازی با 3 پاس گل و 45 بازی با 2 پاس گل در کارنامه حرفه ای وی دیده می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала