موانع پیروزی آمریکا در "جنگ با روسیه" نامبرده شدند

© AP Photo / Khalid Mohammed موانع پیروزی آمریکا در "جنگ با روسیه" نامبرده شدند
  موانع پیروزی آمریکا در جنگ با روسیه نامبرده شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های آمریکایی موانع اصلی پیروزی ایالات متحده در جنگ احتمالی با روسیه را مشخص نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه الکترونیکی آمریکایی Breaking Defence نوشت: رودخانه ها موانع طبیعی پیروزی ایالات متحده در "جنگ با روسیه" هستند.

 نشریه خاطرنشان نموده که در صورت درگیری نظامی بین ایالات متحده و روسیه، اقدامات نظامی در اروپای شرقی - در یک دشت وسیع با رودخانه های زیاد - صورت خواهد گرفت. یکی از این موانع، رودخانه ویستولا است که از کل پولند از جنوب به سمت شمال عبور می‌کند، بنابراین نیروهای ناتو مجبورند برای ارسال تقویت ها به نیرو های خود یا عقب نشینی از پل ها استفاده کنند که این پل ها به ندرت می توانند بیش از 55 تن را تحمل کنند.

  نشریه تأکید نموده است که حتا عبور تانک M1 Abrams با وزن بیش از 60 تن، تانک مشابه برتانیایی ناتو - The Challanger II، تانک آلمانی Leopard II و حتا تانک Leclerc  فرانسوی از روی بسیاری پل ها که در کلیدی ترین مکان ها قرار دارند؛ خطرناک خواهد بود.

دراین گزارش همچنین اشاره شده است که پلهای اروپای شرقی؛ در طول جنگ سرد به گونه ای ساخته شده اند که در برابر تانک های 45 تنی اتحاد جماهیر شوروی مقاومت کنند. اما علیرغم "قابلیت های خاص" نیروهای مهندسی آمریکایی برای ساختن پل ها در هنگام درگیری ها، این امکانات برای ساخت یک پل حتی برروی یکی از بزرگترین رودخانه های اروپای شرقی بسیار محدود است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала