Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم‌های لیگ برتر انگلیس آلوده‌ با فساد غیرقابل باور

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی باشگاه‌های انگلیسی از کودکانی که در آغاز بازی با بازیکنان وارد زمین می‎شوند، پول در یافت می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، در فوتبال رسمی وجود دارد که بازیکنان در آغاز بازی دست در دست کودکان وارد زمین می‌شوند. این رسم آن قدر در میان هواداران محبوب است که برخی کودکان آرزو دارند روزی با یکی از بازیکنان تیم مورد علاقه شان دست در دست وارد زمین شوند.

Колумбийский футболист Хамес Родригес - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دو باشگاه لیگ برتر انگلیس به دنبال خامس+عکس

این رسم اما در فوتبال انگلیس باعث جنجال‌هایی شده است و روزنامه تلگراف مدعی است که برخی باشگاه‌ها، از کودکان ثروتمند برای این رسم پول دریافت می‌کنند.

روزنامه تلگراف در گزارشی که امروز منتشر کرد، باشگاه های استون ویلا را به دریافت 500 پوند، بورنموث 235 پوند، برایتون 350 پوند، پالاس 375 پوند، برنلی 310 پوند، اورتون 599 پوند، لستر 355 پوند، نوریچ 500 پوند، شفیلدیونایتد 360 پوند، تاتنهام 485 پوند، واتفورد 100 پوند، وستهام 700 و وولوز را نیز به دریافت 500 پوند متهم کرد.

این روزنامه تیم‌های لیورپول، یونایتد، سیتی، آرسنال، چلسی، نیوکاسل و ساوتهمپتون را عاری از این فساد دانست و این تیم‌ها را پاک خواند.

نشر این گزارش واکنش‌های منفی شهروندان انگلیس را در پی داشته است و برخی‌ها اتحادیه فوتبال این کشور را در این موضوع مقصر می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала