Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی به دنبال جذب مدافع ناپولی

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر کولیبالی
کولیبالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن جانشین مناسبی برای تیاگو سیلیوا، کاپیتان و مدافعشان پیدا کردند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، سران باشگاه پی‌اس‌جی قصد دارند کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی برا جانشین تیاگوسیلوا به خدمت گیرند. مدیر باشگاه پاریسی آماده است تا دستمزد 12 میلیون یورویی برای جذب این مدافع 29 ساله پیشنهاد کند. البته الخلیفی، مالک قطری پاری سن ژرمن باید برای جذب کولیبالی رضایت ناپولی را نیز کسب کند چون او تا سال 2023 قرارداد دارد.

کولیبالی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیشنهاد نجومی وستهام برای جذب کولیبالی

قرارداد تیاگو سلیوا، مدافع 35 برازیلی در این فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند. به همین خاطر باشگاه فرانسوی کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی را به عنوان جانشینش انتخاب کرده است. کولیبالی با درخشش در خط دفاع تیم ایتالیایی توجه بسیاری از باشگاه ها را به خود جلب کرده است. رئال مادرید و چلسی نیز از مشتریان این مدافع تنومند سنگالی است.

مدافع میانی تیم فوتبال ناپولی بندی در قراردادش دارد که بر اساس می‌تواند از این تیم جدا شود. طبق این بند در صورتی که باشگاهی این بازیکن را بخواهد باید بند فسخ‌قرارداد 127 میلیون پوندی این بازیکن را بپردازد. نکته جالب اینجاست که به تازگی این مبلغ افزایش پیدا کرده است. منچستریونایتد از دیگر باشگاه‌های است که به صورت رسمی پیشنهاد‌های خود را برای خرید این مدافع سنگالی به ناپولی ارائه کرده‌اند، اما هنوز پاسخی از این باشگاه ایتالیایی دریافت نکرده‌اند.

کولیبالی 28 ساله این فصل 21 بازی در تمامی رقابت‌ها برای ناپولی انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала