Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: هرگز نمی‌خواستم بارسلونا را ترک کنم / رئال بزرگ‌تر از هر باشگاه دیگر است+عکس

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو نازاریو
رونالدو نازاریو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو نازاریو، اسطوره برزیل ، فاش کرده است که هرگز نمی‌خواست بارسلونا را در ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو نازاریو، در فصل 96-1997 از پی اس وی آیندهوون به بارسا منتقل شد و یک سال را در این تیم سپری کرد و پس از آن به اینتر میلان منتقل شد.

این بازیکن برازیلی حالا در گفت‌و گویی مدعی شده است که هرگز نمی‌خواست بارسلونا را ترک کند، اما باشگاه بارسلونا او را به فروش رسانده است.

رونالدو در این مورد به DAZN گفت:« من در پایان فصل 1997 با بارسا قرارداد را امضأ کردم و به تیم ملی برازیل پیوستم. 5 روز بعد آن‌ها به من تماس گرفتند و مدعی شدند که نمی‌توانند قرارداد را تمدید کنند و باید از جمع آبی اناری‌ها جدا شوم. راستش من نمی‌خواستم جدا شوم، اما هیچ چیزی در دست من نبود باشگاه تصمیم به جدایی من گرفت.»

رونالدو نازاریو در ادامه در مورد دوره حضورش در رئال مادرید نیز صحبت کرد و مدعی شد که رئال بزرگ‌تر از همه باشگاه‌های جهان است.

رونالدو گفت:« در اینتر خوب بازی کردم و در نهایت پیشنهاد رئال از راه رسید و پس از مشوره با روبرتو کارلوس به رئال رفتم و دیدم که بیشتر از آن روبرتو گفته بود رئال بزرگ‌تر و غیر قابل باوربود. روزهای خوب و بزرگی را در رئال تجربه کرد و به هواداران لحظات شادی را رقم زدیم.»

رونالدو نازاریو از جمله بازیکنان است که هم برای بارسا و هم برای رئال مادرید به میدان رفته است و قهرمانی جهان را نیز با برازیل کسب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала