Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: طبیعی نیست مودریچ تنها یک قهرمانی لالیگا داشته باشد

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان با صحبت‌های آخرش عملاً مشخص کرد هدف اول رئال‌مادرید قهرمانی لالیگا است. زیزو می‌گوید طبیعی نیست قهرمانی‌های لالیگایی بازیکنی مثل مودریچ فقط یک عدد باشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از روزنامه مارکا، رئال مادرید تا پایان برای لالیگا رقابت می‌کند. این دستوری است که زیدان به رختکن رئال داده است. مربی کهکشانی‌ها به هیچ وجه نمی‌خواست که تیمش مثل دو فصل اخیر در اواسط فصل بی خیال لالیگا شود. در فصل 18-2017 با هدایت زیدان، رئال مادرید هفده امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله داشت و سال گذشته نیز با 19 امتیاز نسبت به کاتالان ها در لالیگا سوم شد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید تلاش بسیاری کرد تا به بازیکنانش بفهماند که لالیگا برایش بسیار مهم است. زیدان در شروع فصل در سخنرانی برای بازیکنانش گفت:«عادی نیست که به طور مثال، لوکا مودریچ در این جا فقط یک لالیگا برده باشد».

رئال مادرید با 33 قهرمانی در تاریخ لالیگا رکورد دار است اما در قرن 21 فقط شش تا از 19 جام را کسب کرده است. برای زیدان مهم است که امسال بتواند سی و چهارمین لالیگا را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کند و برای دومین بار این جام را به عنوان سرمربی ببرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала