Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا، گزینه‌ی شماره یک یوونتوس برای جانشینی ساری

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش یک رسانه معتبر انگلیسی، سران باشگاه یوونتوس برای استخدام سرمربی سابق بارسلونا برنامه‌ریزی دارند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "سان" انگلیس، سران باشگاه یوونتوس قصد دارند که در پایان فصل جاری پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی را جانشین مائوریتزیو ساری کند. بر اساس این گزارش، آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس معتقد است، گواردیولا سرمربی ایده‌آلی است که می‌‌تواند این تیم را به اوج قله فوتبال اروپا برساند و به انتظار آن برای فتح لیگ قهرمانان پایان دهد.

Футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خشم رونالدو از وضعیت بحرانی یوونتوس

پیش از این نیز خبرهای مبنی بر توافق گواردیولا با یوونتوس منتشر شده بود، همان مقطعی که سرمربی منچسترسیتی منتظر مشخص شدن تکلیف محرومیت تیمش از سوی فیفا به خاطر نقض قانون جذب بازیکنان خارجی زیر سن قانونی بود که در نهایت اعمال نشد. با وجود آنکه باشگاه یوونتوس همواره تأکید داشت که ساری گزینه اولش بوده است، بسیاری انتظار داشتند که با فراهم شدن شرایط، بیانکونری گواردیولا را استخدام کند.

منچسترسیتی در فصل جاری، در کورس قهرمانی برای لیگ برتر تسلیم لیورپول شده است و بعید نیست که گواردیولا پس از این ناکامی به دوران حضورش در ورزشگاه اتحاد پایان دهد، تصمیمی مشابه آنچه پس از ناکامی‌اش در بارسلونا برای فتح لالیگا اتخاذ کرد. گواردیولا به سبب دوران بازیگری‌اش در تیم‌های رم و برشا، به زبان ایتالیایی مسلط است و در ایتالیا هم طرفداران بزرگی مانند آریگو ساکی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала