موجود عجیب بدون چشم با دندان های بزرگ آمریکایی ها را ترساند+ عکس

CC BY-SA 3.0 / Ebyabe / New Smyrna Beach, Florida: Peninsula موجود عجیب بدون چشم با دندان های بزرگ آمریکایی ها را ترساند+ عکس
 موجود عجیب بدون چشم با دندان های بزرگ آمریکایی ها را ترساند+ عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ساحل یکی از شهر های کارولینای جنوبی بقایای یک موجود مرموز بدون چشم با دندان های بزرگ دیده شده است. کشف این موجود عجیب مردم راسردرگم نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mirror در ساحلی در نزدیکی شهر چارلستون کارولینای جنوبی آمریکا، بقایای یک موجود مرموزپیدا شده است که فاقد چشم بوده اما دندان های بزرگی دارد.

این موجود مرموز را اریکه کنستانتین 25 ساله زمانی‌که با سگ خود در پارک قدم می زد، پیدا کرد. او می گوید: «صادقانه می‌گویم که من نمی دانم که  این موجود عجیب چه بوده می‌تواند.  اندازه  این موجود همانند یک سگ کوچک اما ساختار آن نشان می دهد که سگ نیست. من پنج سال است که در اینجا زندگی می کنم و هرگز چیزی شبیه آن را ندیده ام».

 این دختر عکس این موجود را در شبکه  های اجتماعی منتشر کرد. او می گوید: «فکر می کردم کسی ممکن این موجود را می‌شناسد و سوال حل می‌شد،  اما این موجود خیلی ها را گیج کرده است.»

 کسی گفت که احتمال دارد اسکلیت ایگوانا باشد، در حالی که دیگران اصرار داشتند که اسکلت سیاه گوش است.  

اریکا می گوید ممکن است این موجود  یک میمون مرده باشد که از ساحل جزیره مورگان که در 65 کیلومتری چارلستون قرار دارد، به ساحل پرتاب شده است. در سال 1979 ، مرکز میمون شناسی پورتوریکو 1.4 هزار میمون از گونه روسوس  را در آنجا جابه جا کرد.  با گذشت بیش از چهل سال ، جمعیت آنها 2.5 برابر افزایش یافت. مردم اجازه بازدید از جزیره مورگان را ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала