Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوردی مستر: "اگر نیمار به بارسا برگردد، باید مهمانی‌های تولد خود در برزیل را فراموش کند"

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رییس باشگاه فوتبال بارسلونا گفته است، نیمار در صورت پیوستن به این باشگاه باید جشن‌های تولدی در کشورش را فراموش کند.

به گزارش اسپوتنیک، جوردی مستر معاون رییس پیشین بارسلونا، توضیح داد كه وی از هیئت مدیره كنار رفت زیرا او احساس انزوا می‌كرد: "من تصور می كردم كه همه مخالف است".

 El exjugador de fútbol y actual secretario técnico del FC Barcelona, Eric Abidal - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آبیدال: بازگشت نیمار برای بارسا خوب خواهد بود، کوتینیو در بایرن خوشحال است

جوردی مستر، که از سال 2014 و تنها هفت ماه معاون ریيس بارسلونا بود، وقتی که به دلایل مدنظرش استعفا داد، سکوت خود را شکست وی در مصاحبه با موندو دیپورتیو و همچنین با کاتالونیا رادیو چرا این باشگاه را ترک کرد. مستر توضیح داد که او حاضر است صرفاً با معیارهای ورزشی مجدداً نیمار را بخرد و اعتراف کرد که به دلیل اختلاف نظر با سایر اعضای هیئت مدیره، سمت خود را در این باشگاه واگذار کرد.

 

تصمیم به استعفا:

"من احساس می کردم مدتی در حال نبرد با مقامات بالا هستم. با سایر اعضای هیئت مدیره ایده‌های متفاوتی داشتم اما این مهم نبود. من فهمیدم که من تنها کسی هستم که به شکلی خاص فکر کردم. کمیته‌ای که از بارتومئو، بورداس، الیاس و ویلاجانا تشکیل شده بود با من یا پپ سگورا در نقش وی به عنوان مدیر کل موافق نبودم. من تنها کسی بودم که از او دفاع کردم و احساس تنهایی کردم."

 

فقدان دبیر فنی:

بارسا با داشتن 120 سال سابقه در پشت آن، چیزهای مختلفی به نظر نمی رسد. با آندونی، رابرت [فرناندز و پپ سگورا] استراتژی روشنی وجود داشت. در جای خود و حالا آنها تصمیم گرفتند که از شر او خلاص شوند. سگورا این تصمیمی بود که هیئت مدیره گرفت و من نمی‌توانم در آن دخیل شوم. می دانستم که مشخصات کمتری دارم زیرا من همیشه کسی بودم که نمایندگی کردم."

 

نیمار:

وضعیت بارسا را ​​چگونه می بینید؟

"شما باید شایستگی‌های همه چیزهایی را که در سالهای اخیر به دست آورده اید بشناسید. کمترین چیزی که لیاقت آنها را دارید ، احترام و قدردانی است ، اما شما همچنین باید بدانید که هیچ چیز برای همیشه دوام ندارد. ما در حال گذار هستیم و بنابراین شما باید به مردم بدهید زمان و صبور باشید ".

قدرتی که بازیکنان دارند

"از نظر برنامه ریزی برای تیم اول، این بسیار مهم است ، کاملاً واضح است. بازیکنان قدرت را نگه می دارند، اما نمی توانند آن را به صورت علنی نشان دهند. این بازیکنان نیستند که تصمیم می گیرند چه کسی را باشگاه بخرد. تنها استثنا با نیمار بود. آنها می خواستند او دوباره برگردد اما این باشگاه است که قرارداد می کند. دو مسئله با [آلوارو] موراتا وجود دارد، یکی مربوط به کنترل بودجه باشگاه بود که پپ سگورا عهده دار آن بود و همیشه مراقب بودجه نباشد. سپس آن طرف مدیر ورزشی وجود داشت، موراتا یک ستاره ملی پوش بود و به همین دلیل، نه بازیکنی که باید در هر بازی روی نیمکت بنشیند.او نمی خواست یک جانشینی باشد و جو درون تیم خیلی خوب بود اگر او به آن پیوسته بود، این امر بی توجه بود، اما همانطور که می گویم ، بازیکنانی نیستند که آن تصمیم را بگیرند. "

او در ادامه افزود: "بازیکنان از او درخواست کردند ، اما باشگاه را تحت فشار قرار ندادند. من در آن شرایط بد رفتم. اگر او برگشت و باشگاه بخاطر آن سود برد ، من مشکلی با آن ندارم. او با شرایط ورزشی می توانست برگردد اما با یک سری شرایط. در مرحله اول، PSG  باید موافقت کند، پس مجبور است دادگاه خود را پس بگیرد و تصدیق کند که اشتباه کرده است و بعد از آن، تمام مهمانی‌های تولدی‌ در برزیل با بازیکنان تیم اول بودند که با او در یک عروسی بودند اما تصور نمی کردند که او می خواهد را ترک کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала