شرکت اپل ایرپاد پرو ارزان تولید می‌کند

© Photo / Apple Inc., 2019شرکت اپل ایرپاد پرو ارزان تولید می‌کند
شرکت اپل ایرپاد پرو ارزان تولید می‌کند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش دیجی‌تایمز، اپل مشغول کار روی نسخه ارزان هدفون ایرپاد پرو سال 2020 است.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت اپل در ماه اکتوبر سال 2019 هدفون ایرپاد پرو را معرفی کرد که در حال حاضر در بازار حدود 330 دالر به فروش می‌رسد.

دیجی‌تایمز با استناد به منابع صنعت می‌گوید که شرکت اپل مشغول کار روی نسخه ارزان هدفون ایرپاد پرو است. احتمالاً محصول جدید تحت نام ایرپاد پرو لایت به بازار عرضه شود. اما تاریخ دقیق از رونمایی آن مشخص نشده است.

نگاهی به محصولات اپل در سال 2020  - اسپوتنیک افغانستان
نگاهی به محصولات اپل در سال 2020

جزئیات و مشخصات توسعه ایرپاد پرو لایت فاش نشده است. این منبع می‌گوید که شرکت امریکایی همچنان مشغول کار روی نسخه‌های جدید اپل واچ، آیپاد و ایپد است که ممکن در ماه سپتمبر سال جاری از آنها رونمای و به بازار عرضه کند.

اپل به دنبال تمدید همکاری با شرکای تایوانی خود جهت تولید محصولات آتی است و به علت شیوع ویروس کرونا، قصد دارد تا زنجیره تامین خود را از لحاظ جغرافیایی تغییر دهد، چرا که این ویروس تاثیر منفی روی محصولات و تولیدات چینی گذاشته است.

طبق گفته های دیجی‌تایمز، حفظ مشارکت اپل با تامین کنندگان چینایی و تایوانی، باعث شده تا مسوولیت شرکای تایوانی بیشتر شود. ظاهرا به دلیل شیوع ویروس کرونا و اختلال در انتقال قطعات و مواد اولیه از چین، شرکت امریکایی مجبور به تکیه بیشتر روی شرکای تایوانی، جهت ساخت محصولات آینده خود است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала